marți, 11 august 2009

Omagiile mele!

Sunt unele afirmatii pe care te poti baza: atunci cand un copil spune despre alt copil ca este bun; cand un barbat spune despre alt barbat ca este curajos; cand o femeie spune despre alta femeie ca este frumoasa si cand o nora ii spunei unei femei cuvinte frumoase despre soacra ei.

In aceste zile din postul Adormirii Maicii Domnului, o mama ca multe mame anonime, a plecat la ceruri...mi-ar fi placut sa o cunosc, pentru ca un om care face voluntariat pentru bolnavii de cancer, este cu siguranta un om de la care ai ce invata...o femeie care si-a crescut frumos copiii este sigur o femeie ce poate fii exemplu...impreuna cu sotul meu, am stat acum cateva saptamani, cateva ore de vorba la un pahar de vin si o limonada, cu unul din baietii acestei mame si l-am simtit ca pe un frate...cu sotia lui vorbesc aproape saptamanal, de cand ne-am intalnit pe forumul Irinei si daca nu ne-ar desparti distanta dintre Cluj si Bucuresti, ne-am vedea poate tot atat de des cum vorbim la telefon.

Fie ca Maica Domnului sa va primeasca cu bratele deschise, scumpa doamna Elisabeta iar pe Amalia si Radu sa îi ţina mereu sub Acoperamant! Drum bun, alaturi de ingeri!

Niciun comentariu: