luni, 24 august 2009

Poate te ajuta cu ceva

"Nu stiu daca ai tangente cu matematica, dar poate unii dintre cititorii tai sunt elevi care ar avea nevoie de un mic help la mate. Si poate nu neaparat isi permit meditatori, dar eu pot raspunde la intrebari si gratis, in masura in care pot, asa cum am facut-o si pe forum-uri, si poate ei ma recomanda apoi la altii..."

Am extras un scurt fragment dintr-un email primit vineri..reclama sufletul comertului...mi-a placut mereu matematica...daca aveti intrebari, intrebati-l pe domnul care mi-a trimis mailul: Octavian Ghergheli...

Eu va zic doar atat: daca aveti un copil in clasa a saptea si tocmai a aflat despre asemanarea triunghiurilor, dar nu pricepe deloc cum sta treaba iar voi deja sunteti la al n-shpelea calmant si nu mai stiti ce cuvinte sa folositi, luati frumos un marker, il puneti sa intinda mainile ca si cum ar fi laturile unui triunghi si scrieti: B si C pe fata palmei...D si E, pe brate, in dreptul coatelor...A ii spuneti ca este la ceafa, dar pentru ca nu si-o vede nu il mai scrieti....pe urma cu leucoplast, prindeti doua snururi care leaga B si C; D si E...si ii spuneti ca sta asa pana cand va pricepe...succes garantat!...mai putin partea cu leucoplastul (nu a mai fost nevoie...a priceput imediat ce i-am zis ca asa merge la scoala, pictat) a dat rezultate acum cateva luni cu nepotul meu.

Pentru chestii mai grele, treceti pe la Octavian: http://www.octavianghergheli.ro

Niciun comentariu: