luni, 31 august 2009

Sa invatam impreuna

In timpul unui an calendaristic am marcate patru momente cand e timpul potrivit sa incep ceva...la inceputul anului ...pe 20 ianuarie...la inceputul Postului Pastelui si la 1 septembrie.

Anul Nou, ne indeamna pe toti sa schimbam cate ceva pe ici pe colo...pe 20 ianuarie mai prind cate un an la viata...cand incepe postul ma pregatesc sa schimb raul pe bine... si vine toamna cu indemnari de pus mana pe carte...pentru ca am trecut de varsta inceputului de an scolar dar pentru ca inca dorinta de invatatura exista si este mare...autodidacta, voi incepe de maine scoala...incepe anul bisericesc si pentru ca inca mai exersez schimbarea mea, vreau sa nu fac lucrul acesta de mantuiala si primul manual va fi chiar calendarul biserices...fiecare zi va fi o noua lectie, cu ajutorul sfintilor sarbatoriti...si pentru ca blogul meu e dar din dar, zilnic la eticheta INVAT SA FIU MAI BUNA veti gasi cate ceva din ce am invatat in ziua respectiva...fug acum sa-mi pregatesc ghiozdanul.

PS: Acum mi-am dat seama de ce nu am putut sa dorm azi noapte si am avut asa pofta de scris...emotiile de inceput de an...daca nu ati citit ce am scris, intrati aici http://ai-suflet-bun.blogspot.com/2009/08/vreau-sa-va-conving-ca.html

2 comentarii:

marada spunea...

Fie ca acest inceput de an sa aduca tuturor sanatate si impliniri!

adriana spunea...

@Doamne, ajuta!