marți, 11 august 2009

Sase luni de blog

ESTE NEVOIE DE AJUTOR LA O BISERICA CE SE CONSTRUIESTE LA CAMPULUNG MUSCEL; PREOTUL PAROH IOAN POPESCU POATE FI CONTACTAT LA NR. DE TF: 0728-945-658. CHIAR DACA NU POTI AJUTA, TE POTI FOLOSI DE CELE PE CARE LE VEI CITI AICI:
http://adriana-dardindar.blogspot.com/search/label/SFANTUL%20MUCENIC%20FANURIE
VA MULTUMESC ANTICIPAT DACA VETI DA MAI DEPARTE ACEST MESAJ...ar fi un dar frumos pentru mine, mai ales ca...

Astazi blogul meu implineste sase luni si au trecut 200 de postari de la prima postare...in ultimele zile am primit invitatia de a ridica de pe cateva bloguri un premiu: blogul de aur...multumesc tuturor celor care s-au gandit si la mine

La fel ca si acum sase luni, una dintre postari este dedicata unei persoane care tocmai a plecat dintre noi...de data aceasta nu este persoana publica, a strans probabil in jurul sau acum la sfarsit si inceput de drum doar prietenii si familia, insa merita sa fie omagiata...o simpla mama...mama lui Radu, sotul Amaliei, Amalia fiind una dintre frecventele comentatoare pe blog...lipseste de ceva timp pentru ca cea care altadata facea voluntariat pentru persoanele bolnave de cancer, soacra ei, era la randul ei victima acestui flagel.

Pentru ca nu stiu cand ma mai intalnesc cu asa inspiratie, cum am avut azi, am lasat degetele sa se miste in voia lor pe tastatura si vedeti si voi ce a iesit, daca cititi postarile care sunt imediat sub acest post (nu mai pun linkuri, va scriu doar titlurile si le cautati voi pe pagina...nu va suparati pe mine, dar blogul asta, azi ca e ziua lui, e cam mofturos):
  • Greierele si furnica-eterna poveste
  • Ce ceri si ce primesti
  • Iesirea din criza noastra
  • Sa ne pregatim de sarbatoare
  • Omagiile mele!
Pentru cei care nu au auzit pana acum despre Sfantul Mucenic FANURIE, un simplu click pe bannerul din dreapta sus, va duce spre o intamplare petrecuta in zilele noastre.

10 comentarii:

Tivadar Emanuel spunea...

Aceasta postare are o latura trista si una mai putin trista!
Condolenate in primul rand si in al doilea rand felicitari pentru cele 6 luni! Sa devina 6 ani de prosperitate si postari bune - ca pana acum de altfel!:-)
Numai bine!

Sergiu spunea...

Succes in continuare, treci pe la mine pentru un zambet!

adriana spunea...

@Domnilor, va multumesc!

Dilimache spunea...

La cat mai multe postari Adriana, blogul tau seamana zambet si indeamna la introspectie, ramai la fel de puternica si de frumoasa si totul va fi bine!

darry.anna spunea...

Multe postari frumoase si de acum inainte!O activitate frumoasa si fructuoasa.Ma uitam ca am inceput ,,bloguiala ,, in aceeasi luna cu tine,numai ca prinsa acum cu alte treburi am uitat complet de asta.:)

miki spunea...

mult succes in continuare!Ti-am lasat un premiu la mine

Mihaela Petrescu spunea...

Felicitari si "la multi ani"!

Amalia spunea...

Adriana multumesc. Am ochii in lacrimi: de tristete dupa soacra mea si de bucurie pentru blogul tau.

Carmen spunea...

Felicitari pentru ceea ce faci si mult succes in continuare!

adriana spunea...

@Doamnelor, va multumesc!