luni, 10 august 2009

Singur sau in echipa?

BannerFans.com
Sunt convinsa ca Dumnezeu poate sa construiasca singur orice isi propune si sunt convinsa ca daca credinta noastra ar fi pe masura, doar printr-o simpla rugaciune biserica de la Campulung Muscel ar fi gata in cel mult trei zile.

Ne stim insa cum suntem si nu putem avea pretentia aceasta...ne cunoaste si Dumnezeu slabiciunile si atunci ce ne ramane de facut?!...munca in echipa...rugaciunea in echipa...in felul acesta nu numai ca la final se va vedea rezultatul dar si noi vom fi imbogatiti sufleteste, pentru ca vom invata sa nu mai fim egoisti...e nevoie sa renuntam la cateva mici placeri costisitoare, care ne vor aduce in schimb timp si disponibilitati de a ajuta chiar si financiar...chiar daca suntem in criza financiara...si poate daca ne obisnuim cu acest exercitiu al muncii in echipa...daca facem fiecare cu daruire ceea ce stim mai bine sa facem, vom depasi si crizele vietii, fie ca sunt financiare sau de alta natura.

Zilele acestea am intrat intr-o echipa speciala...a Sfantului Mucenic Fanurie...nu e nici el singur...face echipa cu alti sfinti care isi stiu bine indatoririle si nu se falesc cu faptele lor...sunt doar bucurosi ca sunt in echipa Bunului Dumnezeu.

Ii multumesc Mariei ca a scris pe blogul ei si s-a preocupat sa gaseasca un banner...le multumesc Mihaelei de la IHTIS si altei Marii (o veche cunostinta cu care doar vorbeam la telefon, pe care am indraznit azi sa o rog sa ma ajute) ca m-au ajutat sa tiparesc cateva exemplare cu povestirea mea... iti multumesc si tie daca faci cunoscute aceste fapte si altora sau daca il suni pe parintele Ioan Popescu SA AFLI CUM IL POTI AJUTA : 0728-945-658.

Daca vrei sa postezi bannerul pe blogul tau, te rog sa-mi trimiti un email la adriana.dardindar@gamil.com

Pentru cei care nu au inteles despre ce este vorba, ii rog sa citeasca si postul meu de aici , care prezinta fapte reale din zilele noastre http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/08/minunea-sfantului-mucenic-fanurie.html.

Am primit fotografiile de la parintele Ioan:




4 comentarii:

darry.anna spunea...

Multumesc pentru frumoasele postari.Si, am un mic premiu pentru tine.
Doamne ajuta!
Darry.anna

adriana spunea...

multumesc si eu pentru premiu

Dilimache spunea...

Ooo Adriana ma bucur mult ca ai putut posta si tu bannerul acesta, si ma bucur ca am vazut fotografiile parintelui Ioan. Locul acela emana parca o caldura sufleteasca speciala, poate fiindca a fost insufletit si transformat cu atata inima si dragoste de Dumnezeu!
Sper cu toata fiinta mea ca biserica sa fie construita!!! Doamne-ajuta!

adriana spunea...

@ Maria, va fi cu siguranta...acum depinde si de noi daca mai repede sau mai tarziu...cum vrea Dumnezeu