miercuri, 12 august 2009

Solidaritate intre crestini

"ESTE NEVOIE DE AJUTOR PENTRU O BISERICA CE SE CONSTRUIESTE LA CAMPULUNG MUSCEL, IN PAROHIA SFANTUL MUCENIC FANURIE, CU HRAMUL POGORARII SFANTULUI DUH.

ACEST SFANT ESTE GRABNIC AJUTATOR CELOR CE IL CHEAMA LA NEVOIE; O DOVADA VIE A ACESTUI FAPT ESTE CA SI IN ZILELE NOASTRE SFANTUL A RASPUNS RUGACIUNILOR CREDINCIOSILOR DE LA CAMPULUNG MUSCEL, CARE II CITESC ZILNIC ACATISTUL, FACAND ASTFEL POSIBIL CA OAMENI CARE NU SE CUNOSC SA CONTRIBUIE TOTUSI, FARA A STII DE LA INCEPUT DESPRE CE ESTE VORBA, LA REALIZAREA ACESTEI CONSTRUCTII.

PREOTUL PAROH IONUT POPESCU POATE FI CONTACTAT LA NR. DE TF: 0728-945-658

POTI AJUTA SI TU ALEGAND UNA DIN URMATOARELE VARIANTE :

  • DONEAZA IN CONTUL DESCHIS LA BRD SUCURSALA GRUI COD IBAN RO 21BRDE030SV78576230300 PAROHIA SFANTUL MUCENIC FANURIE;
  • DONEAZA FOLOSIND UN MANDAT POSTAL TRIMIS LA ADRESA: PREOT POPESCU IONUT, STRADA GRUIULUI NR.67, BLOC P12, SCARA A, APARTAMENT 11, LOCALITATEA CAMPULUNG MUSCEL JUDETUL ARGES;
  • DONEAZA MATERIALE DE CONSTRUCTIE;
  • PROMOVEAZA ACEST MESAJ PE BLOGUL TAU SAU PE ORICE ALTA CALE
  • DACA VREI SA AFISEZI PE BLOGUL TAU BANNERUL CU SFANTUL MUCENIC FANURIE, TE ROG SA-MI TRIMITI UN EMAIL LA adriana.dardindar@gmail.com PENTRU A-TI TRIMITE HTML-UL.
  • ROAGA-TE CATEVA MINUTE ZILNIC, LA ORA 22.00, INCLUZAND SI ACATISTUL SFANTULUI MARE MUCENIC FANURIE.
  • PARTICIPA IN DATA DE 27 AUGUST 2009 (DE ZIUA SFANTULUI) LA HRAMUL BISERICII DIN CAMPULUNG MUSCEL.
DUPA CUM BINE STITI, TOTI CEI CARE AJUTA LA CONSTRUIREA UNEI BISERICI SE NUMESC CTITORI SI SUNT POMENITI LA SFANTA LITURGHIE.

FIE CA ACEASTA LUCRARE CARE SE SAVARSESTE CU BINECUVANTARE, SA FIE SPRE POMENIREA MAMEI SFANTULUI MUCENIC FANURIE SI SA STRANGA IN RUGACIUNE CAT MAI MULTI CRESTINI, BUCURANDU-NE CA IN ACESTE VREMURI, DUMNEZEU NE-A STRANS PE TOTI INTR-O FAPTA BUNA.
DOAMNE AJUTA!"

VA MULTUMESC ANTICIPAT DACA VETI DA MAI DEPARTE MESAJUL DE MAI SUS.

CHIAR DACA NU POTI AJUTA, TE POTI FOLOSI DE CELE PE CARE LE VEI CITI AICI:


Relatarea faptelor:
http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/08/sfantul-mucenic-fanurie-grabnic.html

Fotografii de la parintele Ioan:




6 comentarii:

Dilimache spunea...

Bravo Adriana, ai spus tot ce era de spus si sper ca oamenii sa citeasca viata sfantului. Nici eu nu am timp in general aproape deloc cu copiii, e o viata nebuna dar un minutel pentru a cit ceva care merita citit trebuie sa avem. Avem numai de castigat. Isr o rugaciune poate rosti oricine...
Doamne-ajuta!

adriana spunea...

@Maria, m-am gandit la toate variantele de ajutor...sa nu fie cineva care sa zica ...nu pot...pentru ca in primul rand cei in castig vom fi chiar noi

Cristina Airinei spunea...

multumesc pentru vizita, las un coment aici pana o sa raspund la toata lumea de pe blog, pe mine m-a afectat pentru ca l-am si cunoscut si dc o sa verifici posturile din acea perioada urata o sa afli mai multe, o sa te vizitez mai mult de maine. O seara superba

adriana spunea...

@Draga Cristina...pentru cateva secunde nu am inteles...am crezut ca are legatura cu postul meu...dar am inteles ca vorbesti despre hanbalistul Marian Cosma...inseamna ca atunci cand am scris primul meu post, m-am gandit si la tine, fara sa te cunosc...ma bucur ca te-am intalnit pe blog...Dumnezeu sa il odihneasca in pace!

Laura spunea...

Am sa preiau si eu acest mesaj, deoarece Sfantul Fanurie este sfantul sufletului meu.
Doamne-ajuta!!!

adriana spunea...

multumesc, Laura, ti-am trimis si mail