vineri, 28 august 2009

Zile bune, zile rele, zile bune, zile...

Am scris despre acesti copii curajosi si despre ce am invatat eu, in cateva ore de la ei...miercuri erau intr-o pasa buna...astazi, Fabian...il recunoateti dupa bentita, nu e asa?!...am aflat ca nu mai era asa vioi...probleme cu analizele...Stefanel, fiind cel mai micut din grup, bineinteles ca sta in brate...astazi nici el nu s-a simtit prea bine...

Poate ca pana acum nu am fost prea convingatoare...poate ca cele scrise aici si aici nu v-au facut sa va tresalte inima...dar acum cand ati facut cunostinta cu ei, credeti ca ii mai puteti uita?!...am facut si un blog special pentru ei...le puteti lasa cateva randuri de incurajare...eu le transmit mai departe...copiii va vor spune gandurile lor si incet-incet ne imprietenim unii cu altii ....incercam?!...va astept in fiecare zi aici: http://ai-suflet-bun.blogspot.com/

Un comentariu:

Anonim spunea...

bine,vreau si eu sa intru in clubul asta. stii tu de ce, dar nu numai de asta. vreau sa stiu cum pot sa ajut efectiv prin tine sau impreuna cu tine.cred ca asa ar fi cel mai bine. Sa ma sfatuiesti.tanti Ana