marți, 1 septembrie 2009

Argument

In timpul unui an calendaristic am marcate patru momente cand este timpul potrivit sa incep ceva...la inceputul anului ...pe 20 ianuarie...la inceputul Postului Pastelui si la 1 septembrie.

Anul Nou, ne indeamna pe toti sa schimbam cate ceva pe ici pe colo...pe 20 ianuarie mai prind cate un an la viata...cand incepe postul ma pregatesc sa schimb raul pe bine... si vine toamna cu indemnari de pus mana pe carte...pentru ca am trecut de varsta inceputului de an scolar dar pentru ca inca dorinta de invatatura exista si este mare...autodidacta, voi incepe de maine scoala...incepe anul bisericesc si pentru ca inca mai exersez schimbarea mea, vreau sa nu fac lucrul acesta de mantuiala si primul manual va fi chiar calendarul biserices...fiecare zi va fi o noua lectie, cu ajutorul sfintilor sarbatoriti...si pentru ca blogul meu e dar din dar, zilnic la eticheta INVAT SA FIU MAI BUNA veti gasi cate ceva din ce am invatat in ziua respectiva.

Orarul meu de astazi cuprinde:

http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/09/prima-mea-zi-de-scoala.html

http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/09/un-nou-bisericesc-incepe-astazi.html

http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/09/cel-mai-bun-manual-sfanta-scriptura.html

Doamne, ajuta!

6 comentarii:

Sergiu spunea...

Ce dragutz! Eu sunt catolic si la noi anul bisericesc incepe o data cu postul Craciunului, undeva la sfarsitul lunii Noiembrie.

O zi frumoasa,
Sergiu

DoarATAT spunea...

Buna ziua !
Am o mare rugaminte, daca nu-i cu suparare: daca mai aveti telefonul meu, va rog sa ma sunati !
Eu nu gasesc un caiet unde aveam parolele ...si numarul dvs. de telefon.
Va rog sa ma iertati, daca v-am deranjat !
Multumesc pentru aducere aminte: Intradevar, a inceput un nou an bisericesc, informatie pe care o voi folosi UTIL.
BineTze !
01.09.2009.2~11:59 AM

DoarATAT spunea...

Va rog sa nu trimiteti numarul pe "blogurile mele" ... nu am incredere in ... NIMIC din ce apare "PE Calculatorul meu".
Eventual incercati pe "mess", iar eu o sa va sun .
Multumesc !

DoarATAT spunea...

Era sa uit:"Un comunicat important "(http://opritiplanetavreausacobor.blogspot.com/2009/08/un-comunicat-important.html)
ORIANDA are nevoie de ajutor !
Nu stiu daca o cunoasteti, dar cred ca ati facut "comentarii" la aceasta "FIICA".(daca cititi veti intelege).
Va rog sa ma iertati pentru insistenta !
BineTze !

adriana spunea...

@SERGIU, multumesc!

adriana spunea...

@DoarATAT,imi amintesc ca mi-ati dat numarul de telefon atunci cand ati participat la Lantul solidaritatii cu IHTIS dar din pacate nu mai am acel telefon in care am salvat numarul dvs.

Ce va fac fetele (sotia si fetita)? Sper ca doamna se simte mai bine.
Doamne, ajuta!

Cat despre Alina de la OPRITI PLANETA, am scris si eu ieri pe blogul meu.