sâmbătă, 26 septembrie 2009

Doar daca va place muzica

Va amintiti o intrebare: Va place Brahms?...este titlul unui film...am inceput asa, ca sa nu credeti ca am vrut sa fiu originala cand am scris titlul postului anterior...pur si simplu am vrut sa stiu daca va place...Bach...Daca raspunsul este da, mergeti mai departe...si mai departe...si mai departe...daca raspunsul este nu...puteti alege orice altceva din arhiva sau puteti merge in vizita pe alte bloguri.

Dedicatii pentru: Isabella, Iuliana, Timotei, Andrei, Razvan, Maria (Dili), Tania (Libraria Sophia), Up date ora 20:50: Cornelia Elena

Ce ma uneste cu cei mentionati?!...dragostea...de Dumnezeu...de oameni...de frumos...la fel cum sunt convinsa ca simtiti si voi...asadar, daca lasati un comentariu, imediat va trec la randul dedicat...dedicatiilor.

De ce am scris acest post? Va spun maine povestea celor doua bilete primite in dar, care au ajuns sa fie dar din dar...pana atunci, bucurati-va de putina muzica... incepeti de aici http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/09/va-place-bach.html

3 comentarii:

Cornelia Elena spunea...

Imi place foarte mult muzica in general si in special muzica clasica. Imi pare rau ca in ultima vreme nu am mai ajuns la nici un concert sau la opera. Dar incerc sa ma delectez acasa cu Bach, Brahms, Verdi, Puccini, Bizet, Rachmaninoff, Schumann,Debussy, Chopin, Haydn, Bethoven....

DiliMache spunea...

Oo, multumesc mult draga Adriana, te gandesti emreu asa frumos la noi incat mis e face rusine ca ma las trasa de problemele cotidiene.... si nu iau in seama frumosul vietii. Multumim!!!
Muzica de Bach... cred ca nu exista vreun stil care sa nu-miplaca, poate doar rockul acela agresiv si fara rima si ritm....
Pe Bach trebuie sa-l ascult cand am starea necesara, dealtfel acum chiar o am, fiindca azi nu mai e soare, sau poate fiindca sunt mai trista decat de obicei, sau nu stiu.... dar a venit exact cand aveam nevoie. Sarutmana.

adriana spunea...

FETELOR, SPER CA V-AU PALCUT FRAGMENTELE PE CARE VI LE-AM FACUT CADOU...EU NOAPTEA TRECUTA M-AM DELECTAT CU ELE SI CU INCA MULTE ALTELE