duminică, 27 septembrie 2009

Scrisoare catre o inima mare

Draga Isabella...imi vine sa te imbratisez ...nu stiu daca ai apucat sa citesti mailul pe care ti l-am scris aseara...iti scriam si despre cum m-a intampinat ieri Ovidiu...m-a topit pustiul asta...acum, citind ce ai scris tu, incep sa cred ca acesta este darul lui...sa topeasca inimile noastre, uneori inghetate...la fel ca si Stefanel...alt topitor...la fel ca si Maria Narcisa, Fabian si Andreea.

Imi doresc si eu, la fel ca si tine sa fie topite multe inimi pentru ca si eu am scris cu ceva timp in urma :

"Nu cred ca toate aceste mici amanunte sunt intamplatoare; cred ca le genereaza Acelasi Duh Sfant care face sa se miste tot Universul, altfel cum toti cei despre care am vorbit si inca multi altii, avand in vedere credinciosii de la Campulung, fara sa ne cunoastem, ne-am strans in jurul unui sfant?!... si mai cred ca sunt minuni zilnic, la tot pasul, pe care insa noi nu le vedem, pentru ca suntem prea grabiti."

Pe blogul meu, http://ai-suflet-bun.blogspot.com/, care se doreste a fi un frate mai mic, as indrazni sa spun, al blogului tau, am scris la intrare:

"Fie ca rugaciunile Maicii Domnului si ale Sfantului Mucenic Fanurie, sa aduca alinare tuturor celor necajiti iar pentru nepotii Clubului Dardindar sa stranga cat mai multe matusi si unchi cu suflet mare si bun"

De fiecare data cand am mers la spital l-am luat si pe acest sfant cu mine, la fel cum o port pe Maica Domnului: in gand, in cuvant, incerc si in fapta...m-am gandit ca un sfant copil-adolescent va mijloci pentru acesti copii la Bunul Dumnezeu...va mijloci si pentru parintii lor care au nevoie de multa rabdare si dragoste...va mijloci si pentru noi, cei care, trecand in vizita pe blogul tau, nu incetam a reveni...sa cerem fiecare, daca nu am facut-o pana acum, binecuvantare de la duhovnicul nostru pentru aceasta actiune comuna...asa vom reusi mai usor.

Pe voi, dragi cititori ai blogului meu, va invit sa indrazniti a-i cunoaste pe toti acesti copii curajosi pe care i-am pomenit mai sus...o parte dintr ei sunt si pe blogul meu http://ai-suflet-bun.blogspot.com/

Multi copii curajosi gasiti pe blogul Isabellei http://isabellelorelai.wordpress.com/2009/09/27/stelutele-de-mare-copiii-si-parintii-din-vitrina-bravi-prizonieri-de-spital/#comments

Alti copii curajosi, gasiti in fiecare scoala, in fiecare spital din tara...indrazniti sa-i cunoasteti...pana la urma Isabella este si ea un simplu om, cu doar doua maini si doua picioare dar cu o inima cat mii de inimi.

Doamne, ajuta-ne sa indraznim spre Slava Ta!

Niciun comentariu: