vineri, 4 septembrie 2009

Femei din viata mea

"Nimeni nu va fi întrebat la ultima judecată cât de mult a suferit, ci cât de mult a iubit” – Richard Wurmbrand.

Astazi si eu ma gandeam ca nu as vrea sa ajung sa ma intrebe Dumnezeu: ”bine, bine, ti-ai facut blog…ai ajutat pe cineva cu el?!”…poate din cauza asta, ieri dupa ce Alexandra si Stefanel s-au urcat in ambulanta, am simtit o mare bucurie…ca i-am cunoscut si eu…si stii ce am mai simtit…adevarul din “daruind vei dobandi”…culmea e ca atunci cand am vrut sa imi aleg un nume pentru blog, am ales "daruind vei dobandi"…era luat…atunci am zis …sa fie dardindar…nimic nu e intamplator…Isabela, ti multumesc ca m-ai primit in echipa…m-as bucura sa o cunosc si pe prietena ta…pana o voi intalni, salut-o tu si din partea mea pe Olga (sunt convinsa ca are suflet de copil, din cauza aceasta mi-am permis sa o tutuiesc).

Isabela si Olga http://isabellelorelai.wordpress.com/2009/05/18/safeguarding-the-rights-of-others-is-the-most-noble-and-beautiful-end-of-a-human-being/

Niciun comentariu: