vineri, 4 septembrie 2009

Bulgarele de zapada

Ieri, in timp ce Stefanel se pregatea de plecare, am observat ca mamica lui, Alexandra, era diferita fata de cum am vazut-o la prima vizita si asta nu doar din cauza ca acum are parul scurt si ii sta foarte bine; era o schimbare venita din interior si am inteles-o in momentul in care Alexandra mi-a spus ca acasa nu are prieteni.

Toate bagajele cu care a plecat Alexandra acasa, sunt convinsa ca i-au adus o stare de liniste sufleteasca si i-au inlaturat pentru o vreme grijile dar cred ca i-au adus ceva mult mai mult: siguranta ca acum, cateva suflete s-au transformat din necunoscuti, in prieteni.

Pe coridorul spitalului, in drum spre ambulanta, una dintre doamnele care au ajutat-o pe Alexandra sa duca bagajele, vorbea despre rautatea din zilele noastre, care la fel ca un bulgare de zapada, dupa ce intai a fost mititel devine ditamai uriasul...eu sunt din fire optimista si nu retin decat lucrurile bune iar la cele rele ma straduiesc sa vad partea buna...in cazul Alexandrei, bulgarele mic a fost scrisoarea trimisa Isabelei...rostogolita, ea a strans cativa oameni, oamenii au actionat si rezultatul s-a vazut pe parcursul celor noua zile de spitalizare...un urias bulgare de bunatate...

M-a cucerit Alexandra, inca dinainte de a o vedea la spital saptamana trecuta...am vorbit cu ea la telefon cu doua zile inainte de a veni si dincolo de griji, am inteles ca are mult bun simt ceea ce ma face sa repet ce am scris ieri: cand o veti suna sa o intrebati de ce are nevoie, insistati...eu am rugat-o sa nu se rusineze de cei care vor sa o ajute, dar nu stiu daca imi va asculta sfatul...asadar, insistati si daca nu aflati din prima, reveniti cu un telefon: 0727.205.695


Pentru donatii folositi: Banca Transilvania – Agenţia Brâncoveanu
RON: RO 31 BTRL 0430 1201 T 239 74XX
Titular: Ciocoi Alexandra

Am fost inspirata ieri si am luat si aparatul de fotografiat cu mine, gasiti pozele si doua filmulete, la postarile din 3 septembrie de aici:
poze http://ai-suflet-bun.blogspot.com/2009/09/alexandra-si-stefanel-vor-sa-va-spuna.html
film http://ai-suflet-bun.blogspot.com/2009/09/bucurie-mare-pleaca-stefanel-acasa.html

Niciun comentariu: