marți, 1 septembrie 2009

Iti multumesc

Isabela, ca te agiti atat de mult si ne dai si noua un impuls sa iesim din trandaveala.

Maria, ca nu stai pe ganduri cand e vorba sa faci un banner.

Oana, Ioana, Simona (fara blog), Simona (care tine harta sa nu cada), Sim, Sorin ca v-ati documentat...Sorin, dupa cum i-ai scris lui Fabian, SUNT CONVINSA CA TI S-A LIPIT DE SUFLET.

Prietenelor mele si nepoatei, care au sarit sa-mi dea o mana de ajutor cand au aflat despre Stefanel...in felul acesta s-au mai bucurat si alti copii.

Daca am uitat pe cineva...iertare...multumesc tuturor care prin fiecare lucru aparent marunt, dovediti ca va pasa.

Isabela, sunt convinsa ca si Fabian va fi bine... stii ca mie partea cu rugaciunea imi este cea mai draga …mai ales ca la fel ca la Stefanel (SteFAN...FANurie) am sesizat si la FAbian…FAnurie…raman la o parere pe care mi-am format-o de ceva timp…toti copilasii astia bolnavi, indiferent de spitalul in care se afla, nu numai ca sunt curajosi (eu citesc de ceva timp vietile sfintilor si am vazut acolo ce inseamna curajul) iar de cand am citit despres sfantul FANURIE, sfant copil -adolescent mi se consolideaza si mai mult ideea ca acestor copii, noi le suntem foarte datori…din cauza nesabuintelor noastre, a risipei, a egoismului de multe ori si a indiferentei…asa ca sa nu ne amagim ca noua ne este mila de ei…ei ne deschid noua o usa, depinde de noi daca vrem sa intram sau nu…pentru moment, aceasta usa se confunda cu usa spitalelor…usa asta, la randul ei deschide alte usi…sa dea Dumnezeu, sa creasca numarul celor dornici sa ajute si micii pacienti sa se faca cat mai repede bine!

Pentru mine, conteaza si simplul fapt, ca inainte de a iesi de pe blogul meu, veti citi ce am scris aici http://ai-suflet-bun.blogspot.com/2009/08/vreau-sa-va-conving-ca.html

4 comentarii:

Simona spunea...

Foarte frumos ....:) multumesc si eu!

adriana spunea...

@Simona, vezi ca ti-am scris o scrisorica aici
http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/08/opriti-palneta-alina-vrea-sa-ne-spuna.html
SUNT CONVINSA CA FACI TU O SMECHERIE CU BAGHETA MAGICA SI GASESTI CATEVA SUFLETE BUNE PE LA GRANITA

marada spunea...

Doamne, sunt tot mai multi copii bolnavi! Am avut in clasa o fetita care este bolnava de cand se stie ( acum are 11 ani).M-au uimit seriozitatea sarguinta si rabdarea ei. Intr-o zi m-a intrebat de ce nu poate fi si ea sanatoasa, de ce nu poate manca si ea ce doreste (tine un regim drastic)si m-a pus in mare incurcatura. De obicei, noi, dascalii, ne straduim sa raspundem la toate intrebarile. Aici, recunosc, am dat-o din colt in colt! Ce sa-i spui unui copil care primeste bomboana cu care e servit la ziua unui coleg si o ascunde ca sa nu vada ceilalti ca ea nu o mananca?

adriana spunea...

@marada, grea intrebare