miercuri, 2 septembrie 2009

Pentru cei care azi s-au intors din concediu

BannerFans.com

si sa va invit sa imi fiti colegi si prieteni in Clubul

BannerFans.com
As vrea sa va scriu despre fiecare copil pe care l-am intalnit saptamana trecuta, la Budimex...fiecare copil cu povestea lui...fiecare copil cu sau fara mamica lui langa el...fiecare copil, dincolo de diagnosticul care parca il eticheteaza...chiar ma gandesc sa nici nu mai scriu diagnosticul...in primul rand pentru ca sunt niste denumiri care mie imi fac parul maciuca si in al doilea rand pentru ca eu refuz sa ii vad pe acesti copii ca pe niste oameni bolnavi...pentru mine sunt niste copii curajosi, de la care noi avem multe de invatat...va spun doar atat...pentru o perioada sau mai multe, acesti copii sunt cazati la Budimex, la oncologie sau pediatrie...au zile si bune si rele, dar atunci cand zilele sunt bune, nu se cramponeaza de cele rele...rad...se joaca...deseneaza...lipesc hartii colorate....fac bratari...citesc...sunt copii...

Atunci cand intr-o familie apare o boala, fie ea cat de mica, apar si probleme colaterale: mama trebuie sa stea mai mult cu copilul la spital...unii tati, mai slabi de inger, se sperie de noua situatie si se pierd cu firea...sa ne rugam pentru ei, cred ca ar fi de mare folos...din nou mama trebuie sa stea mai mult prin spital cu copilul bolnav...la intoarcere afla si ca nu prea mai e nevoie de ea la serviciu...din nou mama si copilul stau prin spital...rudele si prietenii (nu generalizez, dar de multe ori se intampla asa) nu mai suporta atata suferinta si incet, incet evita familia copilului bolnav...si atunci, mama si copil sau tata si copil ( sa nu ne amagim ca doar barbatii sunt slabi de inger) se trezesc ca traiesc prizonieri in propria lor viata...spitalul devine a doua casa...personalul medical, a doua familie...necunoscutii se transforma in unchi si matusi pentru copii.

Va mai retin doar un minut sa continuati aici http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/08/si-sa-va-invit-sa-imi-fiti-colegi-si.html

4 comentarii:

sofiografia spunea...

ce mai putem spune? tarie !!

DoarATAT spunea...

Bună ziua!
Vă rog să mă iertaţi ... pentru "Nevizitele mele" ... în "Frumosul dvs. Teritoriu al ALINĂRII", dar, din păcate, "cineva" se străduie din răsputeri, ca eu să NU LUCREZ la parametrii OPTIMI.
Vă mulţumesc, "ale mele fete", încă FAC BINE (eu sunt cel care "face RĂU" = "Răbdarea mea" e nărăvaşă).
~
Vă rog, poate reuşim o "întrevedere" pe viu (de ex.: Zona OBOR, Avrig nr. 1, "Cornel pictorul").
~
A, era "să UIT" (glumesc ... desigur), venisem să vă rog să primiţi "PREMIUL LACRIMEI", adică de fapt "o mica încercare NOUĂ pentru dvs".
Premiul "propriu zis" îl reprezintă următoarea "Poezie" (sau alta,din creaţia proprie a celui care OFERĂ, dacă simte că este mai apropiată de spiritul premiului):
:
"O viaţă ... în visul ultim

Vara în hula-i nebună
Şi-aruncă lauri negri spre pământul
Ce-nghite lacrimile-amare.
E beznă-njur. Pământul nu suportă
Atât potop de suferinţă,
Se-acopăr cu ape de dor
Lucinde-n săbii de căinţă.
Un animal, bezna se zbate
Cuprinsă singură de ea
Şi urlă în singurătate .
Plutesc oglinzi pe neagra sevă
Amestecând potop de doruri
Ce curcubeu au fost în viaţă
Şi-acum când moarte-s CURCUBEU."
~
Dacă primiţi acest premiu (vă rog),vă rog să rezolvaţi şi problema prescurtării, iar când aveţi timp, explicaţi-mi şi mie cum se procedează.
~
Vă rog să nu vă supăraţi pe mine, dar, din toţi cunoscuţii mei de AICI (Blogo~Sfera),din acest moment (03.09.2009.4 ~ 6:48 AM),
Vă Consider COAUTOARE, deci, implicit, aveţi dreptul să Oferiţi "PREMIUL LACRIMEI" la 7 persoane. ŞTIU că ... nu-i de ajuns ... dar, SĂ LĂSĂM şi pe alţii să facă "dardindar".
~
Detalii (importante) găsiţi la http://corneliusrosca.blogspot.com/2009/09/premiul-lacrimei.html.
~
Fie-ne Doamne după Voia TA !
Bucură-ne Dumnezeule în IUBIRE !
Amin.
~,

adriana spunea...

va multumesc

DoarATAT spunea...

Iti multumesc!
Astept "sa-ti ridici" premiul !!!
Comtine si o rugaminte !
UPDATE nu are cum sa te afecteze !
~
Daca ai timp, citeste si: http://doaratat-terrafoto.blogspot.com/2009/09/draga-adrian.html, ar putea fi o COMPLETARE de "aspect" importanta
~
Poate ca acest premiu "ne va unii", macar pe "noi, cei sensibili" ... OAMENII !!
~
Fie-ne Doamne dupa Voia TA !
Amin.
~,
Dar vad "ca abia mai respiri" ... mai fa o PAUZA ... "mai e nevoie de tine" ...!
BineTze !