vineri, 25 septembrie 2009

Primul raspuns

Henry de Montherlant, Serviciu Inutil:

"Cand vei fi fericit, sa stii ca esti si sa nu-ti fie rusine sa marturisesti o stare atat de demna de stima"

Henry de Montherlant (1896-1972), romancier, eseist si autor dramatic, nume de prima marime a literaturii franceze din secolul XX, cunoscut prin opere ca: „Visul” (1922), „La fintinile dorintei” (1927), „Micuta infanta de Castilla” (1929), „Celibatarii” (1934), „Serviciu inutil” (1935), „Fetele” (4 volume; 1936-1939), „Regina moarta” (1939), „Orasul al carui print e un copil” (1951), „Port-Royal” (1954), „Don Juan” (1958), „Un asasin imi e stapin” (1971).

Inca patru citate care isi asteapta autorul, se gasesc aici: http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/09/va-provoc-la-cautari.html

Daca nu stiti cine si unde a scris, reveniti...urmeaza bineinteles si celelate raspunsuri.

3 comentarii:

DiliMache spunea...

Sa constientizezi ca esti fericit mi se pare adevarata provocare.Eu am avut vreo cateva clipe de fericire in viata, iar prima oara chiar am stiut ca sunt fericita, caci timpul se oprise in loc si nu stiam cum e.. pana atunci.
Frumos citat!

adriana spunea...

ca bine zici...

Un copil spunea...

http://tacereinima.blogspot.com/2009/09/eu-te-iubesc-asa-cum-sunt.html