vineri, 18 septembrie 2009

Sa ne rugam pentru MARIA NARCISA

Am aflat de la mama Cosminei ca a aparut o problema in cazul MARIEI (crede ca este vorba despre un atac cerebral).

Rugaciunile noastre ii vor fi de folos MARIEI.

Up date: ora 14.00
Nu a fost atac cerebral, am vorbit acum cateva minute cu mama Mariei...de dimineata, Maria nu putea sa vorbeasca, avea mana si piciorul inerte...o paralizie virala...acum face tratament si este un pic mai bine...sa ne rugam in continuare pentru ea. Doamne, ajuta!
Up date: ora 20.00 Am fost la spital..Slava Domnului, Maria si-a revenit! Mamica ei va multumeste ca i-ati fost alaturi cu rugaciunea.

PAGINA MARIEI:http://ai-suflet-bun.blogspot.com/search/label/MARIA

5 comentarii:

DiliMache spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
DiliMache spunea...

O Doamne, sa fie doar un hop si sa nu aiba urmari urate!!! Doanmne-ajuta!!!
Si ea mi-a ramas intiparita-n minte in poza aceea de grup... cata putere sa aiba un copil si o mama ca sa suporte atata??? Asteptam vesti bune...

ADRIANA spunea...

OF DOAMNE ,CITA SUFERINTA SI CITA DURERE IN SUFLETELE ACESTOR COPII SI AL PARINTILOR.
DE CITE ORI MA ROG II CER LUI DUMNEZEU SA AIVA IN GRIJA TOTI COPII DIN LUME ,DAR SA NU IL UITE SI PE AL MEU.
ADRIANA ,TRIMITE-MI BENERELE PE BLOGURILE MELE ,SI SA VEDEM CE SE POATE FACE. AS VREA SA POT SA AJUT SI IN ALTA FORMA DAR DEOCAMDATA NU POT.
DOAMNE AJUTA SI SA AUZIM DE BINE.

marada spunea...

Cea mai grea suferinta e atunci cad copilul tau are probleme. Ma rog zilnic la Dumnezeu sa aiba grija de toti copiii. Cand vad parinti cu astfel de necazuri ma rog sa-i intareasca Domnul sa-si poata duce crucea.
As pune si eu benerele pe blogurile mele, dar nu ma pricep. Daca se poate sa le pui tu m-as bucura tare mult!

adriana spunea...

imi cer scuze de intarziere la raspuns...sper ca ati vazut ca Maria si-a revenit