marți, 29 septembrie 2009

Spre ce alergi?

140 km la ora...zapada...betie...actiune...cuvinte cu lama de cutit...de multe ori asa este tineretea...urmeaza apoi spre sfarsitul vietii rugaciunea...

"Pacatele tineretilor mele si ale nestiintei mele nu le pomeni"...asta in cazul fericit in care, dupa o astfel de actiune exista viitor.

Cele scrise de Catalin, mi-au amintit de un motociclist tanar pe care l-am vazut acum un an la recuperare...era in carucior...accidentul nu se produsese din vina lui dar cel vinovat era la fel de tanar...cu viteza in sange...nu stiu catre ce se grabea...posibil catre o actiune similara cu cea scrisa in postul mai sus mentionat.

Orice text care ma "pune pe ganduri", imi place...m-as bucura sa fie doar fictiune pentru ca altfel e cam dureros.

2 comentarii:

DiliMache spunea...

.. eu am citit atunci, dar nu am putut comenta nimic... personal sunt paranoica in ce priveste mersul pe autostrada, am vazut accidente din cauza vitezei, am fost si intr-o masina pe cae un biciclist s-a suit pe capota, tot din cauza vitezei lui, am asistat la cosmarul cuiva care astepta sa treaca cele 6 luni pt a vedea daca are sau nu hiv... pentru toate astea mi-e teama sa si vorbesc despre viteza, despre nenorociri. Sa speram ca nici nu vom mai avea de ce.

marada spunea...

Eu schimb canalul atunci cand la tv prezinta accidente. Nu suport sa vad! Sper ca Domnul sa ne fereasca pe toti de astfel de "evenimente"!