luni, 21 septembrie 2009

Va provoc la cautari

Caut o poezie pe care am scris-o pe la 18 ani...i-am promis Mariei. (Dilimache, NU PUN LINK PENTRU CA VREAU SA IMI STEA CITITORII PE LOC...HMM...MAI BINE ZIS PE BLOG)...tot rasfoind caiete si foi volante, am dat peste randuri transcrise din carti...va provoc la cautat prin memorie sau prin carti sau pe net sau suna un prieten...cine si unde a scris?

1. "Cand vei fi fericit, sa stii ca esti si sa nu-ti fie rusine sa marturisesti o stare atat de demna de stima"

2. "Viata seamana cu un joc de-a "toata lumea castiga": te imbogatesti intotdeauna cu ce dai; egoistul e un sarac"

3. "E adevarat ca simt o bucurie atat de vie ca exist, incat uneori ma indoiesc daca nu incepusem sa doresc a exista, inca de pe cand nu existam"

4. "A crea inseamna a da o forma propriului tau destin"

5. "Cele doua calitati ale operei de arta sunt: sa fie indescriptibila si inimitabila"

9 comentarii:

DiliMache spunea...

Ei, de aia sughitam eu azi :D Mai-mai, pana gasesti poezia am sa gugalesc deci nitel... frumoase citate, mama ce mai scriam si eu toate frumusetile de adolescent pe spatele caietelor, ce mai desenam pe ultimile pagini, ce vremuri care parca au fost ieri!
Gata vorba, fug la cautat.

DiliMache spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
DiliMache spunea...

wow, e clar, in noaptea asta nu cred ca gasesc solutia.... cu gugalitu' nu mere, iar singura cartulie de citate pe care o aveam eu demuuuuult.... n-o gasesc... deh, biblioteca in stil minimalist mi-a trebuit.
Noapte lina si inima senina!

DiliMache spunea...

Neata Adriana, am batut recordul de comentarii aici, nu ne dai si noua solutia? Ca nu ne descurcam delocccc!

marada spunea...

Gata,am gasit!

"Frumosul care izbeste doar simturile, imaginatia,si pe care-l numim spirit, este adesea nesigur;frumosul care vorbeste inimii este neindoios".

Cornelia Elena spunea...

Am vorbit cu Adriana ieri si mi-a spus ca zilele astea nu are net. Acesta este motivul pentru care nu a raspuns inca la comentarii. Era la Budimex, in vizita la Stefanut, la Cosmina, la ceilalti copii suferinzi de acolo. Are Adriana niste ochi blanzi si e atat de buna, ca painea calda. Ma bucur ca te-am cunoscut Adriana !

adriana spunea...

@Maria...imediat...nu am avut net trei zile...raspund in postarea urmatoare, nu aici...poate mai vrea cineva sa raspunda si sa nu ii stric placerea

@Marada... VOI TREBUIA SA-MI SPUNETI MIE CINE SI UNDE A SCRIS..asta era provocarea..acum ma pui tu la cautat...imediat ce va raspund...

@Cornelia... BUCUROASA SI EU DE INTALNIRE...

marada spunea...

Am "incurcat borcanele"! Stiu ca esti ocupata, de aceea nu te pun sa cauti:erau cuvintele lui Voltaire, referitoare la frumos.
Imi pare rau ,nu te pot ajuta cu raspunsul la intrebarea ta! Sunt in faza liniutelor si bastonaselor, asa ca trec pe net ca vantul.

adriana spunea...

@marada...multumim...chiar frumos citatul...si intelept...il retin