joi, 8 octombrie 2009

31-40

31 Nu bea la volan! Te lovesti de ceva si se varsa bautura..

32. Se spune ca înotul face bine la silueta... Spun cei care n-au vazut înca balena.

33. Orice barbat are nevoie de o femeie, fiindca sunt o gramada de lucruri pentru care nu poti sa faci guvernul vinovat.

34. Sa cuceresti o femeie si sa nu povestesti la prieteni, e ca si cum ai trece Pacificul înot în secret.

35. Prietenii sunt acele persoane, care te iubesc cu toate ca te cunosc bine.

36. Bunica lui X a fost o femeie dura. Trei soti a îngropat, cu toate ca doi numai motaiau.

37. Nu-ti cumpara nimic ce are coada sau toarta. Va trebui sa lucrezi cu ele.

38. Psihiatrii zic ca una din patru persoane are o deficienta mintala. Daca esti cu înca trei amici si nu ai observat nimic ciudat, atunci nu te gândi la chestia asta!

39. Ca sa-ti realizezi obiectivele trebuie sa fii un visator..... Asa ca nu mai pierde vremea, lasa totul balta si du-te sa te culci!

40. Nevasta e persoana ce-i mereu lânga noi sa ne ajute în rezolvarea marilor probleme pe care nu le-am fi avut daca n-ar fi fost lânga noi.

continuam si maine...de la 1 la 30 sunt aici: http://adriana-dardindar.blogspot.com/search/label/de%20prin%20mailuri

5 comentarii:

Tivadar Emanuel spunea...

32, 39 - bestiale :))

adriana spunea...

asa e...eu inca mai rad si acum cand le postez, dupa ce am ras o sear intreaga atunci cand le-am primit...dar sa astepti ultima runda...e una bestiala

sa nu mai spui la nimeni: 39 parca e definitia mea!

Sergiu spunea...

dragutz, imi place nr. 40

DiliMache spunea...

De unde le iei dom;le? Dragute rau, uite mie 33 imi place, cat le priveste pe celelalte nu recunosc nimic :DD

adriana spunea...

@Sergiu, astept si parerea Macrinei la acest punct

@Dili si la tine e valabil ce i-am spus lui Sergiu...sa-mi spui si parerea jumatatii tale...hihihi, acum cu atatea probleme la guvern, vai de capul nevestelor...noroc pentru guvern cu punctul 33