miercuri, 14 octombrie 2009

Merita ascultat !

Am reusit astazi de doua ori sa nu fiu ca enoriasul parintelui Tanase (cel cu telenovelele) si asta datorita acestui filmulet preluat de aici …scriam pe blog, cand o vecina m-a rugat sa merg sa ii masor tensiunea…m-a intrebat daca sunt ocupata…mi-a venit sa ii spun ca da…imediat mi-am adus aminte de cuvintele parintelui…la scurt timp, m-a rugat fratele meu sa ii calc ceva…de data asta mi-am amintit din prima si am actionat…sunt lucruri marunte dar de care cei de langa noi au nevoie…de multe ori avem impresia ca ce facem noi in momentul respectiv, nu suporta amanare, motiv pentru care refuzam sa nu dam o mana de ajutor atunci cand ni se cere.

Acum stau si ma gandesc, de cate ori nu au fost fals mai importante treburile mele decat ale interlocutorului...vi se intampla si voua?...daca aveti rabdare sa urmariti filmul, veti descoperi si alte sfaturi de folos:


4 comentarii:

DoarATAT spunea...

Buna Ziua !
Dumnezeu sa va Binecuvanteze !
~
Da...la dvs. NU se pierde TIMPUL. Pentru cei care AU rabdare !
Am citit si Am vizionat TOT articolul si primul "video".
NU inteleg (doar daca nu-i moderat) DE CE nu sunt comentarii ?
Acest OM ... ESTE cu adevarat "Parinte". Va multumesc !
~
Eu nu va parasesc, doar SCHIMB (prin Link) modul de urmarire a altor bloguri.
~
Va rog, DOAR pe "CORNELIUS ROSCA", la ultima "postare", DOAR ACOLO voi citi Comentarii pe viitor.
LA ULTIMA POSTARE !
Aceasta decizie am luat-o chiar ... acum ! Indiferent de ce "AVETI TIMP"(daca aveti) sa cititi pe celelalte bloguri ale mele.
Va multumesc.
Daca NU raspundeti, "Nu-i bai", pe dvs. NU POT sa ma supar !
~
Sunt doar curios daca ati primit CORECT mesajul ACESTA, sau ..."v-a aparut o INJURATURA "marca_CLONA".
~
Eu sunt debusolat ... PE neatentia "Prietenilor"... care NU VERIFICA adresa celui care "comenteaza" ... iar APOI ... vin si ma injura, dupa care INCHID COMUNICAREA CU MINE.!!!
Eu CUM sa le mai explic ???
Pentru ca NU IMI CER IERTARE pentru FAPTELE ... altuia !
Dar nici macar "UN DREPT la replica" NU AM PRIMIT !
Domnul ADRIAN a scris un articol "despre" mine ... in care MA ACUZA ! I-am trimis UN COMENTARIU ... care nu a aparut. Iar eu NU ma "descurc" pe "messenger" ! Pe care de altfel (am vazut trimiteri IHTIS) NICI nu il deschid...decat RAR.
~
Acest comentariu "l-am salvat"...mai intai la mine.
O zi buna !
~,

DiliMache spunea...

Doamne.Adriana.cat.adevar.si.ce.frumos.si.simplu.il.spune.parintele.Tanase!
Dansul.reuseste.sa.concentreze.realitatea.lumii.in.care.traim,.si.acelasi.sentiment.il.am.si.eu,.ca.tot.mai.mult.ce.e.in.profunzime.e.distrus.....de.toate.lucrurile.care.ne.manipuleaza.cu.buna.stiinta.si.cu.acceptul.nostru.deplin.
Toata.sitma.pentru.parinte.si.pentru.ce.gandeste.si.mai.ales.pt.ceea.ce.a.facut.el.la.Valea.Plopului,.si.multumesc.din.suflet.pentru.postare!

darry.anna spunea...

Frumos,mi-a placut! Multumesc Adriana!:)

Anonim spunea...

ham.. nu stiu ce sa zic.. mai bine nimic