miercuri, 14 octombrie 2009

Anunt pentru matusica DARDINDAR din Botosani

Draga matusica,

Am aflat astazi ca in orasul tau locuieste o fetita cde 13 ani care are nevoie de ajutor...m-am gandit ca decat sa plimbam banii de colo-colo si sa platesti si taxe postale pentru mandatul pe care doreai sa mi-l trimiti mie, mai bine o sprijini cu acei banuti pe aceasta fetita...cand si cu cat poti...poate le spui si prietenilor sau colegilor despre ea...taticul ei este grav bolnav...poti lua legatura cu mamica ei: Mihaela Cătălina Grădinaru; Telefon: 0740 166 109.

Pentru cine doreste sa ajute, tatal fetitei urmeaza sa fie opert in strainatate si le lipsesc banii pentru cazare si transport:

BRD – Agenţia George Enescu, Botoşani
Titular: Mihaela Cătălina Grădinaru
RON: RO 69 BRDE 070 SV 2043 2750 700
EURO: RO 61 BRDE 070 SV 2043 2910 700
Cod SWIFT: BRDEROBU

Am aflat povestea lor de aici: http://isabellelorelai.wordpress.com/2009/10/13/de-la-rapid-la-urgent-pentru-ca-un-copil-sa-aiba-parte-de-o-papusa-si-de-o-pereche-de-cizme-ca-vine-iarna-un-copil-copilul-lui-catalin-gradinaru/

Daca te intalnesti cu ea, sa ne spui si noua ce ar mai avea nevoie...ce numar poarta la haine si la pantofi...sunt convinsa ca gasim ceva pe la vreun suflet bun si din alt oras.

Iti doresc sa ai o zi buna si sa reusesti sa inseninezi si tu zilele acestei fetite; sunt convinsa ca si Cuvioasa Parascheva o ocroteste.

Cu drag, matusica Adriana.

PS. Cand te intalnesti cu fetita sa-i dai un pupic si din partea mea.

2 comentarii:

darry.anna spunea...

Draga Adriana, ieri am citit in ziarul local despre domnul respectiv si mi-am pus un semn de intrebare.
Astazi am intrat mai tarziu (mai devreme nu puteam deschide pagina ta)pe internet si abia acum am vazut mesajul tau.
Te imbratisez cu drag:)

adriana spunea...

sa inteleg ca am fost pe aceeasi lungime de unda...contez pe tine...in cazul asta cred ca o putem numi pe fetita: nepotica Dardindar...daca te imbogatesti peste noapte, te astept cu daruri si la capitala...pana atunci DARDINDAR PE PLAN LOCAL.