miercuri, 7 octombrie 2009

Cin' sa fie?!

Aseara am fost la copii...cand intri in curtea spitalului, treci pe langa un mic magazin...mi s-a parut ca aud un glas cunoscut...surpriza...Fabian facea cumparaturi...am intrat, ne-am pupat, l-am pozat, a cumparat...sa vi-l spun, ca sa il certati un pic...si-a cumparat o punga cu snacks-uri...nu sunt bune ca au E-uri...el stie acest lucru dar cateodata nu vrea sa asculte.

Fabian a primit de la Ioana o scrisoare...poate ii scrieti si voi ceva...daca vom fi mai multi care sa ii spunem ca trebuie sa manance sanatos, poate ne asculta.

Despre vizita de ieri mai am cate ceva de povestit...dar ma grabesc pentru ca aseara tarziu, a revenit la spital si Maria...fug sa fac niste piept de pui la gratar, sa le duc si astazi la cativa copii, daca tot merg sa predau masinuta rosie teleghidata (nu m-am putut abtine si m-am jucat si eu un pic cu ea...nu mai am rabdare sa vad ce figura va face Maria cand o va vedea).
Scrisoarea de la Ioana:http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/10/prima-scrisoare.html

Momentul intalnirii la magazin si corpul delict: http://adriana-doarpoze.blogspot.com/2009/10/fabian-la-cumparaturi.html

2 comentarii:

Diana Maria spunea...

Adriana, cum reuşeşti să le faci pe toate? Sunt sigură că şi cununa îţi va fi pe măsură!

adriana spunea...

o sa scriu maine un post cu secretul meu...banuiesc ca il stii deja