joi, 15 octombrie 2009

Ce am mai facut azi

Up date ora 17.50 : Am vorbit cu mama lui FABIAN (0762.781.566)...Lucian i-a dus si 100 lei.

Pentru a ne fi mai usor tuturor celor care vrem sa ajutam copiii despre care va povestesc pe blogul "ai suflet bun" am pus sus in dreapta blogului, LISTA DE CUMPARATURI.

Intai un click pe ea si pe urma, daca gasiti pe acolo ceva ce credeti ca puteti dona sau cumpara, lasat-mi un comentariu si eventual o adresa de mail sau un nr. de telefon, pentru a putea tine legatura.

Lista va fi periodic actualizata, in functie de necesitati.

Astazi am adaugat o nevoie a lui FABIAN: urmeaza sa plece acasa, au o datorie de 120 lei la o mamica si nu au bani de transport (in total cam 220 lei).

Am primit de la o vecina, hainute pentru Stefanel si fratiorul lui (blugi, ghetute si canadiana subtire) si Fabian (ghete sport, canadiana groasa, blugi si vesta groasa) pe care le-am dus astazi la spital.

Lucian de la "Doneaza, poti ajuta si tu" o va ajuta pe mamica lui FABIAN sa trimita acasa un pachet cu lucruri (azi e sfantul Luchian, asa ca ii spun si aici LA MULTI ANI! si multumesc ca il ajuta pe FABIAN).

Lia de la "Oameni darnici", impreuna cu Isabella de la "Stelute de mare" vor merge in aceasta dupa amiaza la Budimex, cu daruri pentru copii.


Va multumesc.

Niciun comentariu: