sâmbătă, 10 octombrie 2009

Cosmina Andreea Paun

Cosmina Andreea, 15 ani, o adolescenta sensibila dar puternica ...posesoare a unui diagnostic greu de dus si pentru un adult, dar pentru un copil.?!...Cosmina, un copil la fel ca si alt copil care are drept la viata...Cosmina, un copil pentru care Leucemia Acuta Mieloblastica M1, nu este o eticheta ci o lupta, asa cum a invatat la karate (anul trecut primea centura albastra)...Cosmina, un copil care nu si-a pierdut zambetul, credinta si speranta ...Cosmina, o fata simpatica, prietenoasa si dornica de vizitatori...dar nu in ultimul rand, Cosmina, un copil al Lui Dumnezeu, la fel ca noi toti.

Cosmina a castigat in ultimele doua luni multi prieteni...cautati pe net si vedeti cat de multi oameni scriu despre ea...am vazut zilele trecute, cea mai sincera, emotionanta si calda imbratisare...doua fete care s-au cunoscut pe 26 august anul acesta: Cosmina si Oana...delicate amandoua.

Putem face multe pentru Cosmina Andreea...sa incepem cu a o purta in inimile noastre atunci cand ne rugam...atunci cand mergem la Sfantul Maslu...atunci cand mergem la Sfanta Liturghie...si de ce nu, si atunci cand mergem la banca:

CONT:

NEAGU STELUTA
RON: RO 97 RZBR 0000 0600 1005 2891
Raiffeisen Bank

Telefon Neagu Steluta (mama Cosminei): 0723 914 273 sau 0764 376 174

Cosmina, pe blogurile mele:

http://adriana-dardindar.blogspot.com/search/label/COSMINA

http://ai-suflet-bun.blogspot.com/search/label/COSMINA

12 comentarii:

DoarEu spunea...

Unde o pot vizita? De ce are nevoie?
Toate bune.
Claudia

Cornelia Elena spunea...

Cosmina este la spitalul Budimex, la etajul 5. O puteti vizita intre orele de vizita (15-17 cred). Referitor la nevoile Cosminei, le gasiti in lista postata de Adriana aici:
http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/10/lista-de-cumparaturi.html

adriana spunea...

@DoarEu, TE ROG DACA VREI SA MERGI IN VIZITA LA EA, SA O SUNI INTAI PE MAMA EI...POATE ARE NEVOIE DE CEVA SI NU E TRECUT PE LISTA...MULTUMESC

@Elena, multumesc de ajutor...asa scrie la intrarea pe sectie...practic ...eu am ajuns si mai tarziu si nu au fost probleme...in ceea ce priveste lista, am cumparat cu ajutorul unei doamne masuta plianat si gratar electric...am scris azi despre vizita de sambata

Cornelia Elena spunea...

Jos palaria pentru gestul doamnei si pentru daruirea ta !

adriana spunea...

@Cornelia, eu doar ma joc

Cornelia Elena spunea...

Dar ce frumos te joci...Jocul tau imi aduce aminte de jocurile si bucuria copilariei mele.

Adrian spunea...

Dimineata
Uita-te la http://video.google.com/videoplay?docid=4312930190281243507# aici spune ce trebuie mancat pentru evitarea cancerului, in general verdeturi ca salata sau samburii de caise. Filmul asta arata ca cancerul poate fi boala alimentara.

adriana spunea...

@Adrian, multumesc dar nu stiu cati bolnavi de cancer reusesc sa manance sanatos...si motivele sunt multe...din cate am priceput si eu in aceste doua luni de cand vizitez copiii, dupa tratament, scad foarte mult analizele...au nevoie de proteine...eu ca adult, daca as fi bolnav, as manca si nisip daca sunt convinsa ca imi face bine...un copil insa cred ca nu manaca orice, chiar daca este spre binele lui...ma opresc aici cu comentariul pentru ca eu nu am copii si nu imi permit sa dau sfaturi celor care au...ii voi arata Cosminei si celorlalte mamici care au posibilitatae sa intre pe net, adresa pe care mi-ai lasat-o...multumesc inca o data si am si o intrebare...cum va pot citi blogul?

irena spunea...

Stau in Spania si am vazut astazi cazul Cosminei si am contactat-o pe mama ei pt. a ajuta catusi de putin. Mi-a spus ca maine vor deschide un cont si pt. donatii in euro si sper ca sa fie mai multa lume cu suflet bun care sa colaboreze.

adriana spunea...

@Irena, ce gest frumos faci

adriana spunea...

In data de 26 ianuarie Cosmina a plecat spre cer. Dumnezeu sa o odihneasca!

crina spunea...

Ma numesc Mustafa Rodica si sunt mama unui baiat de 24 de ani care acum 2 luni a fost diagnosticat cu tumoare benigna sacrom ewing la femur are 12 cm. am inceput curele de chimioterapie la bucuresti dar dupaia este nevoie de operatie inlocuirea osului cu o proteza in strainatate si nu am atyatea bani am apelat la ajutorul dumneavoastra va rog din suflet ajutatima. va las un nr de contact 0751690273