miercuri, 7 octombrie 2009

Dar din dar se face Rai

Cam asa sunt vizitele mele la spital: cu cateva daruri de la prietenii mei, castig de fiecare data o felie de Rai.

70 de lei inseamna la prima vedere o hartie de 50 si doua de 10...50 primiti de la o prietena (la tura aceasta m-a ajutat din nou Angi G.)....Fosnesc, pot sta in portofel sau la banca; ii poti uita in blugi si ii speli odata cu acestia (mi s-a intamplat si mie...sunt cele doua hartii de 10 despre care va spuneam mai sus)...poti sa-ti satisfaci mici placeri...poti sa-i arzi daca fumezi si ai inca etc. variante de a -i transforma.

Cel mai mult imi place varianta in care ii transformi in bucurie: cumperi 4 piepti de pui, 1 kg de banane, 2 cutii cu branza topita, 1 cutie cu lapte, biscuiti, covrigei, grisine...pieptul de pui il prepari la gratar, faci si o ciorbica pentru cine stii ca mananca...le pui in pungute si fugi cu ele la spital.

Garnitura la pungutele cu mancare: alegi cateva jucarii, niste hainute, baticuri, creioane colorate, margele si inele (doar pentru asta sunt prietenii).

Stai un pic in statie, vine autobuzul, urci, cobori si cand intri pe poarta spitalului, din magazinul de la poarta, auzi un glascior cunoscut...FABIAN.
Daca tot l-ai intanit, lasi ce aveai pregatit pentru el (doar asta e rostul mamicilor, sa primeasca daruri pentru copilasii lor) si mergi mai departe...dupa magazin faci dreapta...ajungi la trepte...intri in spital...spui frumos "Buna seara!'...ajungi la lift...eu deja m-am imprietenit cu doamnele...cand ajungi la etajul 5, spui frumos "Multumesc!"...faci dreapta, apoi stanga si tot inainte...ajungi la salonul COSMINEI



...sare din pat...imbratisari si pupicei..."uau!..ce frumoase sunt !!!"...si isi insira toate inelele pe deget..."azi mi-au bagat sange...da, am voie acum sa manac carnea...as manca si niste gogosari si rosii...de banane mi s-a urat...le dau la alti copii...ciorbita o mananc maine la pranz".


In patul vecin, sta Gabriela...la inceput nu o sa-ti spuna nimic...trebuie sa treaca multe vizite pana sa prinda curaj...dar cand iti zice "buna ziua" si "multumesc", iti vine sa o iei in brate...ne-am pupacit...i-am dat darurile...am rugat-o sa ma lase sa ii mai fac o poza, pentru ca cele facute sambata s-au sters...se aseaza frumos langa mami, isi ia in brate papusa preferata (pe aceasta nu a primit-o de la noi) si zambeste...gata poza...urmeaza alta, pentru ca tocmai a intrat in salon si Andreea.

Andreea e fetita care iti spune sincer ce ii place si ce nu: nu i-a placut ciorba de perisoare de data trecuta pentru ca nu era acrita mult...i-a placut foarte mult pieptul de pui si branza topita...ii plac si ouale fierte...bananele si biscuitii...mi-a aratat cu bucurie ca a primit o pereche de papucei de la domnisoara Raluca (mi i-a aratat si azi si mi-a spus acelasi lucru)...pentru ca ieri am scos din punga cu jucarii o papusica astazi i-am dus niste accesorii pentru camera papusii:" asta ce e?!..o masuta...si asta?!...un scaunel...si asta?!...un cos de gunoi...toate sunt pentru papusica de ieri"

Aseara a fost seara vizitelor...in timp ce Andreea isi ducea darurile la ea in salon, doua fete dragute Oana si Elena, s-au oprit pe hol si cred ca tocmai se pregateau sa intrebe de Cosmina...ne-au vazut..au intrat...imbratisari...pupaturi...flori...ca sa nu mai folosesc multe cuvinte pentru asa revedere, am fotografiat momentul...pe urma ne-am grupat pe rand in jurul Cosminei...matusile si verisoarele adoptive...pe urma au venit si celelalte doua nepoate adoptive, surorile mai mici de suferinta ale Cosminei...cand stai cu lunile in spital, vecinii de salon si prietenii devin a doua familie: Clubul DARDINDAR (singura conditie pentru a fi membru este sa iti placa sa daruiesti si sa primesti).








Asta a fost aseara...astazi am bucurat-o mai mult pe MARIA...a venit sa faca analize...se pare ca nu au iesit prea bine...cand a vazut masinuta trimisa de Ioana, a fost foarte incantata...dupa masinuta a urmat o papusica trimisa de Angi G...dupa papusica o revista cu CD...pe urma hainute de la Iuliana...la final, pachetelul cu mancare...am invatat o tehnica noua: darurile sunt mai de efect daca le scoti pe rand.

Ieri si azi au mai primit pachetele cu mancare si alti nepotei: Mara si Alexandru...maine vine Stefanel si va primi si el cate ceva...cu ajutorul Lui Dumnezeu, vom scrie si alte povesti in care copiii primesc daruri...si uita asa am incalecat pe-o sa si va spun la revedere dar nu inainte de a va ruga: RUGATI-VA PENTRU ACESTI COPII CURAJOSI!...ieri si azi i-am gasit zambind...din pacate, nu toate zilele lor sunt asa: daca aveti curaj, cititi-le povestile dure pe blogul Isabellei (de pe acest blog am aflat eu ca acesti copii sunt foarte aproape de mine)...daca nu aveti putere sa o faceti, intrati pe blogul

BannerFans.com si cautati de maine, eticheta date de contact

PS. Astazi, mama Cosminei mi-a facut o lista cu ce ar fi nevoie la spital, pentru toti copiii...s-a stricat masina de spalat...e nevoie de inca un frigider...cateva televizoare...o plita electrica...ca nevoie personala: o cana de ceai, din aceea cu capac (s-a spart cea pe care o avea...Cosmina consuma mult ceai).

2 comentarii:

anamariastaicu84 spunea...

cum pot sa ajut daca nu sunt din Bucuresti (ma refer la lista de cumparaturi si nu numai ). Multumesc !

adriana spunea...

imi cer scuze ca raspund asa tarziu...nu am vazut comentariul pana azi..trimite-mi un mail la adriana.dardindar@gmail.com