joi, 1 octombrie 2009

Daruri pentru copii

Ieri si azi am fost sa-mi vad nepotii adoptivi...sa va spun, nu ca sa ne laudam ci ca sa va dam idei, ce au mai primit copilasii nostri in dar… de la Clubul Dardindar:

Stefanel, Mara, Fabian, Ovidiu, Marian Bogdan: piept de pui la gratar, pate de pui, branza topita, oua fierte, iaurt, banane. lapte (Fabian), suc fara acid (Stefanel pentru Adi, Ovidiu, Marian Bogdan);

Stefanel, Ovidiu: jucarii;

Stefanel: servetele umede, sapun, hainute pentru el, Adi si Alexandra, cateva bonuri de masa;

Mara: hainute…o parte ii vin, o parte le va da unui copil mai mic.

M-au ajutat cu aceste daruri: copilasii lui Angi G, Angi C, Iuliana si familia ei, Ana, Ioana (scrie pe “blogulioanei”) cu prietenele ei: Alexandra P, Nicoleta O, Florina O.

Sper ca nu am uitat pe nimeni…darurile inca nu s-au epuizat…dar nu mi-au ajuns doua maini ca sa le transport…maine sau poimaine bucuram si alti copilasi.

Multumesc mult celor care si-au oferit ajutorul si sa stiti ca orice e bine venit...eu stau aproape de posta si de spital...pregatesc un gratar de pui excelent...fierb ouale foarte bine (m-am prins de lucrul acesta, cand i-am vazut pe copii cum mancau cu pofta din ce le-am dus)...incerc sa gasesc resurse ca pe viitor sa duc mancare la cat mai multi copii de la oncologie...ieri am simtit ca mor de rusine, cand un pusti dintr-un salon invecinat cu cel in care sta Ovidiu, m-a intrebat de ce nu vin si la ei...ati prins ideea...mi-am infrant mandria si zic...dati un leu pentru un gratarel de pui...sau cinci...cum va spuneam, orice e binevenit.


urmeaza si poze...dar maine

2 comentarii:

DiliMache spunea...

Bravo fetelor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

adriana spunea...

sper sa reusim sa bucuram si mai multi copii