duminică, 4 octombrie 2009

De cand nu ai mai scris o scrisoare?

Am vazut de-a lungul timpului, mii de plicuri in interiorul carora erau scrisori ce isi asteptau destinatarul.

Astazi, am descoperit cele mai frumoase scrisori...nu a fost nevoie sa deschid plicurile...ele sunt fotografiate si le puteti citi si voi ...dupa ce le cititi, m-as bucura daca ati intra pe blogul Ai suflet bun, cu un simplu click pe bannerul de mai jos, se deschide o fereastra catre suflete de copii...alegeti de acolo un nume si dupa ce aflati cate ceva despre el, la comentariile ultimului post scris pe pagina lui...eu le voi lista si cand merg in vizita la Budimex, le voi preda copiilor...sunt convinsa ca si ei va vor raspunde, asa ca urmariti blogul lor Ai suflet bun.

BannerFans.com



Am scris mai demult ca acesti copii sunt copii curajosi...mi-am amintit de un film pe care l-am vazut recent...intr-un campus de instructie militara, soldatii asteptau nerabdatori scrisorile de la cei dragi...micutii nostri, prin curajul lor sunt precum soldatii...merita o mica bucurie...o scrisorica scrisa cu drag.

2 comentarii:

April spunea...

Ai un suflet mare Adriana, te felicit!

adriana spunea...

April, multumesc dar sa stii ca toti avem sufletul mare...te astept cu o scrisoare...alege cui vrei sa o adresezi si pune-te repede pe scris...o sa vezi ca bucuria ta va fi mai mare decat a lor, atunci cand vei primi raspunsul