sâmbătă, 10 octombrie 2009

A doua scrisoare

Destinatar: FABIAN
Expeditor: RODICA

Draga Fabian…tu esti un baietel atit de frumos si de cuminte. Mi-ai intrat la inima de prima data cind ti-am vazut poza…Nu de mult am trimis un pachetel pentru tine si inauntru era o masinuta teleghidata si am pus si baterii. Acuma cind am citit scrisoarea ta catre Mos Craciun…m-am bucurat pentru ca in pachetel ai sa gasesti tot ce ai cerut si inca si pe deasupra.

As vrea sa-ti spun multe. Dar cel mai important lucru este faptul ca si eu si copiii mei am trecut prin greutati si probleme. Dar…si acum vine partea cea mai importanta…cind am fost la incurcatura si am fost foarte, foarte bolnava, am ridicat ochii spre cer si m-am rugat Lui Dumnezeu. Tu stii cine este Dumnezeu? Este Tatal nostru ceresc…si El este bun si puternic si este pretutindeni…El iubeste pe toata lumea dar…in mod special iubeste copiii. Asa ca, atunci cind ti-e frica de ceva, sau ai nevoie de ceva…nu amina. Pune-te pe genunchi daca poti, daca nu asa cum stai in pat, gindeste-te la El si spune-i orice durere, orice problema, orice nevoie. Cind mamica si taticul nu sint cu tine…El este prezent. El este acolo cu tine in fiecare clipa a vietii tale.

Eu te incredintez Lui …in grija si dragostea Lui si am sa mai dau pe aici. Sper ca pina atunci sa primesti pachetul.

Cu toata dragostea…
O bunica din America
Rodica Botan

Niciun comentariu: