luni, 12 octombrie 2009

Alte daruri de la Clubul DARDINDAR

Imediat ce am postat pe blog lista de cumparaturi pentru copiii de la oncologie Budimex, am primit un mail de la o mamica de fetita, mamica ce mai asteapta inca un copilas...vroia sa ma ajute la cumparaturi...zis si facut...ne-am intalnit vineri, m-a sponsorizat...eu am facut cumparaturi sambata...stateam cu ochii pironiti pe casa de marcat, pentru ca aveam cosul destul de incarcat, ma rugam sa imi ajunga banii pentru toate...pana la urma, nu am renuntat decat la un pachet de scutece...una langa alta, o factura de 560 lei...inainte de a pleca la cumparaturi, am sunat-o pe Alexandra, sa-mi spuna cati copii erau pe sectie...18...am ajuns acasa...am pregatit 18 pachetele cu de-ale gurii (oua fierte, pate de pasare, branza topita, saratele, o cutie de 1,5 de lapte la 3 copii si piept de pui, de data asta nepregatit...veti vedea imediat de ce).

Stiti ca aveam pe lista de cumparaturi, printre altele si un gratar...ei bine, am gasit...am cumparat...am luat si un tocator si un cutit si detergent de vase si bureti si o cutie de plastic pentru alimente...toate pentru mamicile copiilor...acum pot pregati piept de pui si legume la orice ora au copiii nevoie de mancare proaspata...

Pentru Stefanel am cumparat si servetele umede iar pentru Cosmina o masuta plianta.

Pana sa ajung eu la spital, din 18 copii nu mai erau pe sectie decat 13, restul am inteles ca au plecat acasa, asa ca Stefanel, Andreea si Fabian au primit si pachete bonus.

Cat am impartit pachetele, mamicile au si stabilit cam ce meniuri ar putea sa faca folosind gratarul...carne de pui sa aiba...



Dupa ce am terminat cu distribuirea, am trecut la lucruri mai serioase...am citit scrisorile...direct de pe blog...Fabian era ochi si urechi...ceilalti copii m-au intrebat cand primesc si ei scrisori...

Am facut multe poze si cu aparatul Cosminei, pentru ca al meu m-a lasat balta la un moment dat...cum le primesc, le postez.

Cosmina, ca un mielut (asa o alinta mama ei) se rasfata, Andreea nu se mai dezlipea de mine, Stefanel, conectat la pompa cu citostatice, a invatat sa scuipe si acum ne arata cum se face, Gabriela avea pofta de chiftelute, Fabian m-a ajutat sa impartim pachetelele, Andrei la un moment dat a adormit, Denis nu a fost atent, s-a impiedicat si a cazut...s-a ridicat repede fara plansete, Mara a fost timida, Alexandra avea musafiri, sper sa nu gresesc, parca tot Alexandra o cheama si pe fetita micuta de langa Cosmina...mica...mica...dar interesata de internet, dupa cum se vede.

Maria Denisa nu se simtea prea bine, Mihai Gabriel era cu bunica...mai era un baietel, nou venit, cu ambii parinti...am uitat cum il cheama, dar promit sa imi reamintesc...parca Dorin, era preocupat de un film cu un catel.

A fost o seara placuta, nici nu am simtit cand au trecut 2 ore...cativa copii au pofta sa manance ciorba de perisoare...e in curs de facere pe aragaz...cu mult bors sa fie.

Cum va spuneam la inceput...am pe blog o lista de cumparaturi...imediat intru si colorez cu rosu ce am cumparat (la cele de folosinta indelungata)...restul raman de actualitate.

Multumesc noii prietene a Clubului DARDINDAR, ca a facut posibila seara de sambata...o declar matusica de onoare.

3 comentarii:

Sergiu spunea...

Foarte frumos! BRAVO

Anonim spunea...

http://www.alinadonescuumanitar.blogspot.com/

Va rog sa accesati si sa incercam impreuna sa ii ajutam !

Multumim!

adriana spunea...

@Sergiu, multumesc...de data asta nu am avut nici un merit, dupa cum ai vazut am avut sponsor...in schimb am venit de acolo cu multa bucurie in suflet.

@Anonim, o sa intru s vad despre ce este vorba