joi, 8 octombrie 2009

Lista de cumparaturi

Am mutat lista de cumparaturi aici http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/06/au-nevoie-de-ajutor.html

Lista de cumparaturi este un pic mai jos, tot in acest post (beneficiari sunt copiii despre care scriu pe blogul ai suflet bun
: http://ai-suflet-bun.blogspot.com)

Ce este scris cu negru, este necesar.
Ce este marcat cu rosu/verde, s-a rezolvat



18 ianuarie Fabian: cartela telefonica, branza topita, biscuiti, lapte, iaurt,; Stefanel: pampers nr.5, lapte praf Milumil Junior 2+, biberon, branza topita, biscuiti, iaurt (Alinei si al colegilor eide la AMC: 90 lei)
16 ianuarie Alexandra: lapte praf Nestle junior 2+, pampers si servetele umede; jucarii ( 50 lei si jucarii de la Maria, colega Angelei G.); Claudiu: lapte praf Nestle junior 2+; Andreea V.:detergent rufe, sapun lichid, pampers. nr.5 ( cu ajutorul Alinei si al colegilor ei de la AMC: 80 lei)
13 ianuarie Maria Narcisa: 10 iaurturi; Andreea D.: detergent vase, sampon, sapun lichid, detergent rufe; Bogdanel: detergent rufe si spirt; Daiana: servetele umede, pampers nr.5, detergent rufe; caz nou: servetele umede, sapun, domestos; caz nou: sampon, servetele umede, sapun lichid; Osecenco Bianca: pampers nr. 5, servetele umede, sampon; caz nou: pampers nr.5, servetele umede; caz nou: detergent rufe, clor, sapun lichid; Cosmina; Snow, spirt, Clin, servetele umede, detergent vase, bureti vase. ( de la Lili, produse de igiena pentru un copil si 205 lei de la Alina si colegii ei de la AMC)
Cazuri noi: Valentin Matei 0762414127; Andreea Vaduva; Apostol Claudiu 0766583510, Semsedin Sercan (grav bolnav, a decedat in data de 16 ianuarie)
07 ianuarie cartela telefonica, ceai Humana pentru Stefanel si taxe postale, 60 lei de la Alina si colegii ei de la AMC
29 decembrie expediat colete pentru Stefanel si Fabian (taxe 30 lei de la Alina si colegii ei de la AMC)
24 decembrie 50 meniuri (sarmalute cu mamaliguta, friptura de pui cu orez si legume, clatite si orez cu lapte), suc si cafea pentru 25 de mamici cu copii ramasi in spital de sarbatori din care 3 la pediatrie si 22 la oncologie. M-au ajutat: fostii mei colegi 100 lei, Vera 160 lei, Angelica 65 lei ( 8 bonuri), Maria (colega cu Angi.G) 100 lei, Nicoleta 200 lei, mamica Evei 50 lei, Alina si colegii ei de la AMC 305 lei

15 decembrie copiii si-au scris dorintele pentru Mos Craciun http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/12/scrisori-de-la-copii-pentru-mos-craciun.html

5 decembrie
( 60 lei de la Alina, 360 de la Alexandra si colegii, 210 lei de la Alina Nicoleta si colegii, 50 lei de la Adina, 20 lei de la Mihaela, 17 lei de la Mihaela, 100 lei de la Monica): cumparaturi de Mos Nicolae pentru 28 de copii si 2 mamici (detalii si poze pe http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/12/in-ajun-de-mos-nicolae.html )

30 noiembrie
de la Alina (din 218 lei mi-au mai ramas 60 lei pentru mos Nicolae) pentru Bogdan (0724756591) Vodafone 5 euro; pentru Fabian (0762781566) Cosmote 5 euro; pentru Cosmina (0764376174) Cosmote 4 euro; pentru Fabian 120 lei (a achitat datoria pe care o avea la mamica lui Bogdan); un pachetel cu mancare (peste pangasius, mar, biscuiti) pentru Alexandra, Bogdanel, Fabian, Cosmina, Stefanel.
De la Ioana, un pachet cu servetele umede pentru Stefanel si pentru Cosmina: geaca, sosete, o icoana, o carte, un ornament de pom, sevetele umede pentru Cosmina
Eu i-am incarcat cartela mamicii lui Stefanel cu 4 euro.


24-27 noiembrie:
pentru Ovidiu (0763411693) o cartela de COSMOTE de 5 EURO (a incarcat Ana-Maria)
de la Mihaela pentru Stefanel (0727.205.695) lapte praf (1 cutie)
(de la Alexandra si colegii) pentru Bogdan (0724756591)
NUROFEN SIROP, Domestos, un castron potrivit cu capac pentru microunde, role de bucatarie, pentru Fabian si Cosmina aripioare de pui si budinca de macaroane; pentru Ovidiu, Gabriela si Bogdan copanele cu sos si budinca de macaroane;
(de la Alina am avut 500 lei, au ramas 218 lei pentru urmatoare tura de cumparaturi) pentru Roberta (0729305247) cearceaf impermeabil (10 buc), pemparsi nr.6 (54 buc) servetele umede (2 pac), role de bucatarie ( 2 buc); pentru Stefanel prosop, servetele umede (2 pac), pempersi (18 buc), iaurt, branza cu smantana, branza topita, banane, pangasius cu mamaliguta, aripioare de pui; pentru Fabian detergent de rufe (1,8 kg), iaurt, branza cu smantana, branza topita, banane, pangasius cu mamaliguta, aripioare de pui; pentru Cosmina hartie igienica (8 role), ulei de masline, pangasius cu mamaliguta, aripioare de pui; pangasius cu mamaliguta pentru 12 copii; banane pentru Ovidiu, Bogdan, Gabriela

21 noiembrie
(de la Victoria): pentru Cosmina (0723914273 sau 0764376174): ceai de fructe de padure , apa de gura, guma de mestecat, gel dezinfectant, detergentul de rufe (1,8 kg), inalbitor ( 1 l Snow), pate vegetal (pentru mama ei)
pentru Fabian (0762781566) 50 lei (de la Victoria) si de la (Alexandra si colegii ei): sapun, sapun lichid, ceai, iaurt, lapte, pate de pasare (pentru mama lui) (de la Alexandra si colegii ei) pentru Alexandra: sampon, sapun, sapun lichid, pampers nr. 3, servetele umede, lapte praf NESTLE JUNIOR NR 1 (900g), cereale Nestle (1 cutie); pentru Ovidiu (0763411693) si Bogdan (0724756591): lapte, ceai de fructe de padure si servetele umede; pentru Denis: pampers nr. 5, servetele umede, sampon si sapun; pentru Gabriela si Maria Narcisa (0771.537.629) : lapte.


17 noiembrie MAINE FABIAN REVINE LA SPITAL...DACA NU ARE TRENUL INTARZIERE, AJUNGE LA GARA DE NORD LA ORA 16.30... ar putea sa il ia cineva de la gara si sa il aduca la spital??? (el si mamica lui nu au bagaj foarte mare dar nu e bine sa mearga in aglomeratie ... in felul acesta banii de taxi i-ar folosi pentru mancare sau medicamente)
Ciucuţ Gabriela (mama lui Fabian)
Telefon: 0762 781 566

16 noiembrie (de la Vera): pentru Andra un pachet cu pampersi si doua de servetele umede

13 noiembrie (de la Corina din Iasi): pentru Bogdanel un soricel de plus si pentru Gabita un motan tot de plus (sau era tigru?!)
(de la Vera) pentru Ovidiu, Bogdanel, Gabita si Andreea; fiecare a primit un pachet care contine: spirt, sapun si sampon pentru copii, rola de bucatarie, sapun lichid, dero manual,balsam de rufe si detergent de vase (1,8 kg + 2 l + 2 cutii pentru toate 4 mamicile); piept de pui (2 piepti proaspeti pentru gratar; pentru cei 4 copilasi) si copanele de pui (8 bucati transformate in mancarica cu sos);
pentru Cosmina (un piept de pui, un pachet de branza si legume pentru salata, o cutie cu detergent de vase)...pentru mamici am luat si 2 cutii de pliculete cu capucino instant ( m-am gandit ca merita si ele ceva bun...le-au impartit frateste )

12 noiembrie: Lili a depus 100 lei in contul lui Fabian (pentru intoarcerea la spital -transport)

10 noiembrie: servetele umede pentru Bogdanel si Ovidiu

9 noiembrie (de la Ioana si Corina din Iasi): mancare pentru Fabian, Andreea si Cosmina; jucarii pentru Andreea si Ovidiu; articolele de imbracaminte, produse de igiena, o cutie fermecata din care ieseau tot felul de lucruri: iconite, jucarii, sosete, sapunuri pentru Cosmina...
(de la Mihai) o masina pentru Fabian
(de la Vera) 50 lei pentru biletul de tren

6 noiembrie:
Stefanel are nevoie lapte praf Milumil junior 3, tetine, biberon, geanta de voiaj (a primit in data de 12 nov de la Florin si urmeaza sa mai primeasca de la o doamna pe care o voi numi doar"om bun" );am primit o cutie de lapte la Mihaela o va primi cand vine la spital
(Stefanel este in prezent acasa, la adresa: Alexandra Ciocoi; 0727.205.695; Com Independenta, Jud. Calarasi)

26 octombrie mama lui Fabian nu a reusit sa-si achite datoria de 120 lei; mai au nevoie de mancare, vitamine si unguente; nu au lemne (din 10 nov si pana pe 18, Fabian a plecat acasa; daca vreti sa o ajutati, raspunde la nr. 0762 781 566)


23 octombrie: mama Cosminei (0723 914 273) are nevoie de:
  • balsam pentru par
  • detergent rufe; detergent vase; role hartie bucatarie; sampon; deodorant (au dus Oana si Greta in data de 5 nov)
  • Nurofen raceala si gripa; sapun lichid; Domestos; inalbitor de rufe, balsam rufe (cu ajutorul Angelicai G. am reusit sa le cumpar pe acestea; le-am dus la spital luni, 26 oct). Tot Angi G. a facut posibil sa cumpar si doi piepti de pui (unul pentru salonul Cosminei si altul pentru salonul in care este Ovidiu, in total 4 copii)

19 octombrie
pentru ca Stefanel implineste pe 26 octombrie, 2 ani, i-am dus astazi cadoul: un televizor (nu este nou dar e bun) si 100 lei

18 octombrie
am fost cu daruri la copii: mere; lapte la cutie; covrigei ; 1 cutie lapte praf Milumil junior (pentru Andreea, Cosmina, Denis, Stefanel, Ovidiu) si un balsam de rufe pentru mama Cosminei

17 octombrie Cornelia,de la Sa inmultim talantii mi-a trimis mail:


"Am dus cate ceva din lista de cumparaturi:
- cif, domestos, detergent de vase, bureti de bucatarie, detergent de rufe,
- piept de pui, banane, pate de pasare, iaurt, batoane, biscuiti,
- pentru Cosmina am mai dus papucei, sosetute, spray, gel dus, crema corp, CD-uri,
- am mai avut un costumas de fetita rosu, cateva caciulite, cativa ciorapi dres pentru copii, pe care le-am daruit la doua fetite (nu stiu cum se numesc),
- Andreuta era tot timpul pe langa noi, asa ca am cautat ceva sa i se potriveasca si ei (o caciulita si un dres) pe care bineinteles ca le-a imbracat imediat.
Asa cum ti-am spus, fiecare copil a primit cate ceva (banane, iaurt, lapte, biscuiti, grisine, servetele umede, hartie igienica, etc). Le-am dat mai multe Alexandrei (pentru Stefanel si fratiorul lui) si Cosminei sa aiba pentru mai multe zile.
Prietena mea a dus un piept de pui, mere, banane si struguri
un set de pampersi de la un coleg; piscoturi 400gr; 4 role hartie; o rola bucatarie; 2 pach vata; o galetusa marmelada caise; grisine 400 gr; 4 pachete servetele umede; 4 cutii lapte.
In plus, chiar cand plecam eu, a mai venit o prietena de a ei care a adus crenvursti, struguri si altele pentru toti copiii, iar pe seara s-a mai dus prietena mea o data sa le duca copiilor din salonul Cosminei, gris cu lape, ciorbita, peste si placinta cu branza."

15 octombrie Fabian si mamica lui au nevoie de bani pentru transport si achitarea unei datorii la alta mamica (locuiesc in judetul Brasov; maine pleaca de la spitalul Budimex; din pacate, nu cred ca am cum sa-i ajut, la fel ca data trecuta, asa ca vor fi nevoiti sa meaga cu un taxi pana la gara + biletele de tren + biletele cursa Brasov - sat Dacia in total cam 220 LEI
  • 100 LEI (AU PRIMIT DE LA LUCIAN) + 50 LEI de la d-na Flori (am citit pe blogul Isabellei)
  • 120 datoria (vedem data viitoare daca a reusit sa o achite sau nu)

14 octombrie Lia, de la Oameni Darnici zice:
"Adriana, eu am luat spirt, servete de curatat universale, pampers, servetele umede pt funduletz, sampon, periute si pasta de dinti si sapun pentru mame, servete mari de hartie (din alea la sul) si lapte praf.

12 octombrie: am cumparat ce este marcat cu rosu.

Am de ceva timp in geanta o lista de cumparaturi mai speciala: produse food si non-food...consumabile dar si de folosinta indelungata...pentru copiii de la Budimex-oncologie.

Am reusit sa sterg o parte dintre ele de pe lista, reusind sa le cumpar eu sau alti sufletisti dupa ce am anuntat...pe cele de folosinta indelungata, achizitionate, le-am sters definitiv...au ramas consumabilele repetabile si alte cateva de lunga folosinta (pe care nu am posibilitatea sa le achizitionez singura).

Uitati-va si voi pe lista si dati sfoara in tara...poate reusim sa le cumparam...sau poate isi schimba cineva prin casa si le doneaza.

Lista mamica MAREI:

SPIRT, CIF, DOMESTOS, BURETI VASE, DERERGENT VASE, DETERGENT RUFE, SERVETELE UMEDE, PROSOAPE DE HARTIE (ROLE) au plecat acasa, asadar nu mai este valabila

Lista mama COSMINA:

PENTRU COSMINA:


  • VATA, SPIRT, HARTIE IGIENICA, ROLE PROSOAPE DE BUCATARIE, DOMESTOS, DETERGENT RUFE (au dus Cornelia si prietenele ei sambata 17 octombrie)
  • CANA PENTRU CEAI, CU CAPAC (0, 5 SAU 1 L) - au primit de la un vizitator
  • O MASUTA PENTRU SCRIS LA PAT (CEVA IN GENUL ACELA PENTRU SERVIT MASA LA PAT) - am cumparat sambata
  • UN DULAP DIN PVC CU SERTARE (AM VAZUT ...SUNT MAI MULTE SERTARE SUPRAPUSE) au primit de la mama Marei (ele au plecat acasa)
PENTRU TOT SALONUL (POT FI SI SECOND HAND DACA SUNT OK)
  • MASINA DE SPALAT AUTOMATA
  • APARAT DE FIERT LA ABUR
  • GRATAR PENTRU CARNE-am cumparat sambata
  • BLANDER
  • USCATOR DE RUFE
Lista alta mamica : SERVETELE UMEDE, SCUTECE (nr. 5....copilul se numeste DENIS) au primit de la Lia (joi 15 oct) si de la prietena Corneliei (sambata 17 oct)

Mancare proaspata pentru toti copiii (aici lista e lunga si diversificata, in functie de copil...daca ma puteti ajuta, o sa fac lista pentru fiecare caz in parte...in principiu...piept de pui, lapte, branza topita, banane, covrigei, grisine, mere, iaurt, branza de vaci sigilata, oua, pate de pasare...cam asta le duc eu)

Scuze pentru asa lista lunga...daca sunt posibilitati, o facem si mai lunga...saracii au nevoie si de altele probabil...nu au indraznit decat mamica cu scutece si mamica Cosminei sa imi dea lista ei si a mamicii Marei.

Multumesc si iertati-mi indrazneala!

29 de comentarii:

LiaLia spunea...

Draga mea, nu e nevoie de hartie pt pachet daca e bine lipit si cu sfoara legat, ii duc eu. Privind ora, trebuie sa vb cu Isabelle, cel mai probabil dupa 6 jumate mergem.

adriana spunea...

i-am dus azi cutia...Fabian pleaca maine si nu au bani de transport

Laura spunea...

Adriana, am sa preiau si eu "lista" la mine pe blog. Ma bucur ca am avut timp sa-ti rasfoiesc blogul...asa am aflat si despre dragostea ta fata de Sfantul Fanurie, sfantul care imi este si mie cel mai apropiat sufletului.

adriana spunea...

@Laura, multumesc

mamica lui bogdanel spunea...

Doamna Adriana ne trebuie rola de bucatarie,hartie igienica,sapun lichid,domestos,servetele umede,dero manual si daca se poate si un balsam de rufe.Si mamei lui Ovidiu cam tot asa ii trebuie.Va multumesc din suflet.Va asteptam cu drag.

adriana spunea...

se rezolva cu role de bucatarie, sapun lichid, servetele umede; am cumparat pana sa citesc mesajul...m-am gandit ca sunt necesare...

adriana spunea...

avem si balsam rufe si detergent...vin astazi la spital

Anonim spunea...

va multumim pentru daruri-le trimise copiilor nostri.Nici nu va inchipuiti cat inseamna pentru ei aceste mici atenti.D-zeu sa va dea sanatate si multe impliniri.Va pupam dulce.

Anonim spunea...

sunt mamica lui Bogdanel si vreau sa va multumesc pentru micile daruri trimise copiilor nostri.D-zeusa va dea multa sanatate si multe impliniri va pupam dulce.

Anonim spunea...

Sunt mamica lui Bogdanel si imi pare rau ca nu am putut merge la chir.dar nu am putut de Bogdan ,a trebuit sa faca aerosolul si nu ii place sa il faca.Imi cer scuze inca odata.

adriana spunea...

am fost eu aseara...este la etj 2 cam 205...daca se poate sa ajunga cineva pe la ea...cateva minute de cateva ori pe zi...stiti cum e...mica si singura...i-am lasat un pachet cu pampersi si serv umede in dulapior, daca e nevoie sa fie schimbata...multumesc mult de tot

vin astazi sa va aduc si pachetele cu servetele umede pentru

Anonim spunea...

buna ziua sunt mamica lui Bogdan avem si noi nevoie de niste NUROFEN SIROP,servetele umede,domestos ,si mi-ar mai trebui un castron potrivit din ena cu capac deasupra pntru microunde sa incalzim mancarea.Va multumim si va asteptam cu drag.

marinescubogdan25 spunea...

sunt mamica lui Bogdan si mai avem nevoie de role de bucatarie,o cartela reincarcabila CONEX DE 5 EUROsi o punga de zahar brun.

marinescubogdan25 spunea...

buna ziua Doamna Adriana v-am scris ca are nevoie mama lui Roberta de pemparsi stil scutec nu stiu daca m-ati inteles de care , pemparsi nr6 ,servetele umede,role de bucatarie.Si mama lui Ovidiu o cartela de COSMOTE de 5 EURO.

marinescubogdan25 spunea...

buna ziua Doamna Adriana v-am scris ca are nevoie mama lui Roberta de pemparsi stil scutec nu stiu daca m-ati inteles de care , pemparsi nr6 ,servetele umede,role de bucatarie.Si mama lui Ovidiu o cartela de COSMOTE de 5 EURO.

marinescubogdan25 spunea...

Va multumim pentru mancare si pentru celelalte lucruri pe care le-ati putut aduce.D-zeu sa va dea sanatate si va dorim la toti care au participat pentru lista de cumparaturi "SARBATORI FERICITE"

adriana spunea...

le-a placut ce am pregatit?!

marinescubogdan25 spunea...

buna ziua v-am scris pentru ca mamica Rusu are nevoie de o cartela "COSMOTE DE 5 EURO".Va multumim.

marinescubogdan25 spunea...

Da le-a placut ,si copanasele dar mai putin sosul.Vor tot asa cum v-am dat eu reteta data trecuta.A fost buna si budinca.va multumim din suflet pentru mancarica.Ne-ati salvat mult.

ana-maria spunea...

S-a rezolvat cu cartela cosmote ,a fost simplu ,"noroc cu fratele ",
Astept vesti noi ..Sper ,ca in curand ,sa ajung si eu in Bucuresti.Vine vacanta fara plata a profesorilor....nadajduiesc sa folosesc acest timp cu folos

adriana spunea...

Ana Maria, sa inteleg ca ai incarcat cartela unei mamaici? te rog sa imi spui pentru cine...urmeaza sa cumpar luni cartele si sa stiu pe cine sterg de pe lista

ana-maria spunea...

scuze pt intarziere ,am incarcat cartela mamei lui ovidiu (0763411693)

mrinescubogdan25a spunea...

buna ziua mamica lui Roberta are nevoie de pemparsi nr 6,parturici de pempars ,role de bucatarie si servetele umede.Mamica lui Ovidiu are nevoie de servetele umede,role bucatarie,tantum verde sprei,dero ca nu mai avem.Mamica lui Alexandra are nevoie de role buc.si servetele umede.Si mamica lui Fabi mancare daca puteti de care ati vorbit.

marinescubogdan25 spunea...

Va multumesc in numele tuturor mamicilor pentru ajutorarea "LISTEI DE CUMPARATURI".D-zeu sa va dea multa sanatate si fericire.Va dorim sarbatori fericite.

adriana spunea...

SI NOI LA FEL...SARBATORI FERICITE!!!

marinescubogdan25 spunea...

buna seara,ptr.lista de cumparaturi mamicile de la ONC.BUDIMEX au nevoie fiecare de cate ceva:mamica lui maria are nevoie de 6 iaurturi CAMPINA naturale,4 iaurturi NUTRIDEI(mici toate),mamica lui ANDREA :detergent vase,sampon par,sapun lichid,dero.eu am nevoie de:dero,spirt,.mamica lui DAIANA :serv.umede,pemparsi nr5,dero(manual),o mamica caz nou:serv.umede ,sapun,domestos.mamica caz nou:sampon ptr.copiii,serv.umede,sapun lichid.mamica caz nou:pemparsi nr5,serv.umede,samp.ptr.copiii.mamica caz nou:serv.umede,pemparsi nr 6.mamica caz nou:dero,clor ace,sapun lichid.mamica lui COSMINA:SNOW pliculete,spirt,clin,serv.umede,axion pasta,bureti de vase.Cam lunga lista asta dar fiecare are nevoie de cate ceva.va multumim mult pentru ajutorul dat e foarte binevenit.Multumim din suflet si celor care vor participa ptr.LISTA DE CUMPARATURI.

adriana spunea...

mamica lui Bogdanel...am primit deja cate ceva din lista...am si banuti de la oameni buni,asadar voi face cumparaturile din lista... miercuri primiti "comanda"

marinescubogdan25 spunea...

Buna ziua Doamna Adriana sunt mamica lui Bogdanel,noi suntem inca acasa nu am fc.transplantul, doar ce a terminat sotul meu analizele.Dar asteptam raspuns miercuri cand ne programeaza ptr. operatie.V-am scris ptru-ca Ovidiu are nevoie si el de un DVD din acela mic deoarece al lui s-a stricat.Daca se poate si cineva va vrea sa il ajute ii multumim din tot sufletul.Va pupam dulce si fie ca sfintele sarbatori sa va aduca multa sanatate si pace in suflet.

adriana spunea...

am deschis alta lista aici
http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/06/au-nevoie-de-ajutor.html