miercuri, 7 octombrie 2009

Lucian si prietenii lui: prietenii micilor mei prieteni

Tocmai vroiam sa copy-paste o alta poveste din categoria dardindar...UN GRUP DE TINERI INIMOSI CARE AU FOST PE DATA DE 2 OCTOMBRIE IN VIZITA LA BUDIMEX...le-am trimis ieri un mail sa le cer ajutorul si pentru fratii lui FABIAN si ai GABRIELEI, prietenii mei mici de la spital...am intrat pe pagina lor si uitati ce am gasit..initial am crezut ca este productie Isabella si prietenii ei...pe la mijlocul vizionarii mi-am dat seama ca nu sunt ei...m-am gandit ca autorii sunt chiar tinerii inimosi de care va spuneam...un telefon si s-a rezolvat misterul...au vrut sa stranga la un loc pe cei care sunt alaturi de copii...daca si tu scrii pe blogul tau despre acesti copii, fie ca sunt de la Budimex, Fundeni sau alt spital, anunta-ma...cu cat suntem mai multi, cu atat mai bine...pentru ca m-ai facut sa plang astazi,Lucian, eu iti multumesc.

Lucian si prietenii lui scriu pe: Doneaza, poti ajuta si tu: http://doneaza.watf.ro

3 comentarii:

Miutza spunea...

foarte emotionant... am scris si eu despre ei, in ideea de a-i indemna pe oamenii cu suflet sa faca ceva, sa se gandeasca tot mai multi dintre ei la cum sa-i ajute intr-un fel sau altul pe acesti copii si pe familiile lor. e cumplita povestea fiecaruia in parte :(

adriana spunea...

cu cat sunt mai popularizati, cu atat mai bine

Cornelia Elena spunea...

http://sainmultimtalantii.blogspot.com/2009/10/salvati-o-steluta-de-mare.html