luni, 19 octombrie 2009

Noutati

Vesti de la copiii curajosi, spitalul Marie Curie (Budimex, etj.5 oncologie):

-sfarsit de saptamana cu multe vizite: eu am fost joi de dimineata iar seara: Lia si Isabella, Lucian sambata: Cornelia si prietenele ei; duminica pe la pranz, eu...pentru ca azi a plecat Stefanel si trebuia sa ii duc televizorul, am fost si azi pe la pranz...la ora 14 a venit si salvarea, asadar am putut sa o ajut si la bagaje.

-au plecat acasa: Fabian, Gabriela, Mara, Stefanel
-s-au intors la spital: Ovidiu, Maria, Andrei Mihaila

Cosmina, a fost vedeta vineri seara, la emisiunea "O data in viata" de la TVR 1...a inceput deja sa sune telefonul, astazi, cat am stat eu pe la ei, au sunat de la un ziar si o doamna care dorea sa doneze...urmeaza sa deschida si un cont pentru euro, pe care il voi posta si pe blogul meu, imediat ce il aflu. Astazi era cam obosita...inca nu a inceput o noua serie de tratament dar se pregateste.

Andreea, lipiciosa ca intotdeauna...ar sta numai in bratele celui care o viziteaza...ne iubeste pe toti.

Stefanel, mare nazdravan...imi pare rau ca nu am avut aparatul sa ii fac poze...ar manca mereu...pentru ca a vazut-o pe Cosmina, a vrut si el...chiftelute si castraveti...oul pe care tocmai il incepuse nu mai era atragator...doar stiti cum sunt copiii mici...e mai bun ce are alt copil!

Cu Maria, m-am intersectat doar in pic....pleca sa faca o analiza.

Si uite asa, v-am spus cate ceva despre copii...maine am in meniu ciorba de perisoare, asa ca fac o oala mare ...deja s-au abonat doi copii, dar o sa iau la mine portii cat pentru 6...sigur nu ma voi intoarce cu ele acasa.

Ce au primit copiii si ce ar mai avea nevoie, gasiti la actualizarile Listei de cumparaturi

4 comentarii:

marada spunea...

Sa te ajute Dumnezeu in tot ce faci!
Copiilor si parintilor le doresc sanatate si putere de a-si duce crucea!

Ena si Alexandra spunea...

Saptamana aceasta blogul nostru implineste un an si ne-am gandit sa sarbatorim printr-un concurs.

http://enacuisine.blogspot.com/2009/10/concurs-cum-le-sadim-copiilor-credinta.html

Asteptam cu drag comentariile voastre!

Andra spunea...

Succesc in toate actiunile tale :D ! Si sanatate la toata lumea !
PS : Te astept si pe la mine cu comentarii :) !

adriana spunea...

Fetelor, va multumesc...spor si voua la toate activitatile pe care le intreprindeti