luni, 5 octombrie 2009

Nu m-am indurat sa rad de una singura

Am primit un mail cu vreo 50 de cugetari haioase...chiar daca nu sunt de acord cu unele dintre ele, recunosc ca am ras cu pofta atunci cand le-am citit... pentru cine nu a primit mailul, astazi copy-paste primele 10...nu de alta dar nu vreau sa patiti ca mine...am crezut ca imi intepenesc muschii fetei de atata ras:

1. O dieta echilibrata înseamna câte o prajitura în fiecare mâna.

2. Nu lua niciodata un somnifer si un laxativ în aceeasi seara.

3. Nu testa niciodata adâncimea apei cu ambele picioare.

4. Judecata buna vine în urma experientelor rele, iar acestea vin în urma judecatii rele.

5. Experienta este un lucru minunat: îti permite sa recunosti o greseala atunci când o repeti.

6. Este mai usor sa obtii iertarea decât permisiunea.

7. Constiinta este aceea care sufera atunci când restul partilor fiintei tale se simt atât de bine.

8. Greutatea normala: nu trebuie sa cântaresti mai mult decât frigiderul tau.

9. Nu te îngrijora de ceea ce gândesc oamenii - nu li se întâmpla prea des.

10. Daca trebuie sa alegi între doua rele - alege-o pe cea pe care nu ai mai încercat-o pâna atunci.

Continuarea maine la aceeasi ora

5 comentarii:

Tivadar Emanuel spunea...

:)) tare de tot!

DiliMache spunea...

Mari adevaruri pe-aici... hihi nr. 7 e nemaipomenit :-))

darry.anna spunea...

Super comentarii...astept si restul
Adriana am incercat sa fac asa cum mi-ai spus un copy paste,nu stiu sigur daca am inteles exact. Multumesc!:)

adriana spunea...

copii...le-am postat pe urmatoarele 10

adriana spunea...

@darry.anna...e ok....multumesc