miercuri, 7 octombrie 2009

Prima scrisoare

Expeditor: IOANA
Destinatar: FABIAN

Draga nepotel,

Desi nu te-am vazut decat in poze trebuie sa-ti spun ca mi-ai fost simpatic de la inceput. Esti un copilas curajos si pentru asta te admir foarte mult. Sunt sigura ca o sa te faci bine pentru ca mamica ta si multi alti oameni care te iubesc se roaga pentru tine la Doamne-Doamne in fiecare zi. Si tu sa faci la fel si sa-I spui Lui si Maicutei Domnului ca esti baiat cuminte si vrei sa te intorci acasa la fratii tai si atunci o sa te ajute. Iti trimit si o poezioara ca sa te inveseleasca putin:

Şoricelul curajos
de Vali Slavu

Vă salut! Sunt Voinicel,
Curajosul şoricel.

Sunt isteţ, am mintea trează,
Şoricimea mă stimează.

De nimic nu-mi este frică.
Uite, astăzi, o pisică

Şi-a găsit cu mine naşul,
Când am vrut să ronţăi caşul.

Am intrat tiptil în casă,
Caşul m-aştepta pe masă;

Când să mă înfrupt mai bine,
Văd pisica lângă mine.

Dar n-am stat aşa, buimac,
Ci i-am dat un bobârnac,

De mustăţi am tras-o tare,
Am călcat-o şi-n picioare.

Pân’ la urmă, dragii mei,
A fost vai de coada ei!

***

Am văzut ce s-a-ntâmplat,
Tot ce-a spus e-adevărat.

N-a minţit. La o adică,
A uitat doar ca să zică

Şoricelul cel ghiduş
Că pisica e de pluş.

Te imbratisez si astept vesti bune despre tine!

4 comentarii:

DiliMache spunea...

Ce frumos! Am citit-o punandu-ma in locul lui Fabian si m-am infiorat de tot... superb...

adriana spunea...

sa vedem ce spune si el cand i-o voi citi

Miutza spunea...

Am preluat ideea ta si am rugat cativa copii foarte dragi mie sa le scrie cateva randuri acestor copii loviti de soarta. sper s-o faca si le voi trimite in colet catre Isabella. sunteti niste oameni extraordinari!

adriana spunea...

Miutza, se vor bucura copiii cand vor primi gandurile altor copii