marți, 13 octombrie 2009

Rutina zilnica

Zilnic, ne trezim, ne spalam, mancam, vorbim, muncim, facem pauze de cafea sau/si tigara...ne-au intrat toate aceste actiuni in reflex...uitam de multe ori sa facem ceea ce este cel mai important: sa ne rugam...si asta, pentru ca nu ne stim prioritatile...va propun un exercitiu zilnic...se poate intinde pe o durata de timp pe care si-o stabileste fiecare...am strans cateva rugaciuni pe care eu le citesc atunci cand nu am mai mult timp pentru rugaciune...citirea lor, tine cat o pauza de cafea/tigara...

Le-am grupat aici: http://invat-sa-fiu-buna.blogspot.com/search/label/rugaciuni%20zilnice

2 comentarii:

DiliMache spunea...

Ce bine-ar fi sa facem asta cu totii!!!

adriana spunea...

m-as bucura...nu ne-am mai lovi la tot pasul de oameni stresati