duminică, 4 octombrie 2009

De la suflete bune pentru suflete bune

Saptamana trecuta, am reusit prin bunavointa mai multor oameni cu suflet bun, sa ajung de trei ori la micii mei prieteni de la Spitalul Budimex, etaj 5, sectia oncologie. Copiii au primit, in functie de varsta si de cum s-au potrivit masurile: hainute, jucarii, pachetele cu mancare, planse de colorat, creioane colorate, carioci, plastelina, servetele umede, reviste...pentru ca o parte din copii, prietenii mei de la spital erau plecati acasa, le-am pastrat si lor cate ceva, urmand sa le primeasca atunci cand vor reveni.

M-au ajutat cu aceste daruri: copilasii lui Angi G, Angi C, Iuliana si familia ei, Ana, Ioana (scrie pe “blogulioanei”) cu prietenele ei: Alexandra P, Nicoleta O, Florina O....pentru ca mamica unui copil avea nevoie de bani sa isi cumpere reteta, i-am dat 50 de lei (ii primisem de la domnul V. pentru a face alte cateva pachetele cu mancare, saptamana viitoare...cum problemele mamicii erau de natura ginecologica, m-am gandit ca este o prioritate...mai ales ca sectia are o singura toaleta).

Pe Fabian il vor mai astepta niste daruri si acasa... Rodica l-a indragit imediat ce l-a vazut in poze...a facut cumparaturi, a pus pachetul la posta...luni sper ca taticul lui Fabian va reusi sa ajunga la Brasov...pentru toti cei care se gandesc la el si pentru colegii mei de la Brasov, Fabian are un mod aparte de a multumi...nu numai ca e fotogenic dar e si intelept acest baietel de numai 5 ani.

Am scris despre prima parte a vizitei, aici: http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/10/daruri-pentru-copii.html

Pentru a va bucura impreuna cu noi, AM FACUT SI POZE...FABIAN, STEFANEL, OVIDIU, BOGDAN MARIAN, ALEXANDRU, MARA IOANA, MIHAI GABRIEL, GHEORGHE ANDREI...GABRIELA, ANDREEA DENISA (nu se deschid pozele...facem altele saptamana viitoare), COSMINA, ANDREEA, MARIA (erau plecate acasa...cand revin, le asteapta mici surprize)




















Daca va plac prietenii mei, va invit sa cititi si acest post, pentru ca vreau sa le faceti o surpriza care nu costa nimic: http://ai-suflet-bun.blogspot.com/2009/10/scrie-o-scrisoare-unui-copil.html

Niciun comentariu: