luni, 23 noiembrie 2009

Alexandra si colegii ei

Mariana, Livia, Dan, Florin o cunosc pe Alexandra...Alexandra ma cunoaste pe mine (fiind nepoata mea, ma cunoaste chiar foarte bine) si iubeste copiii, nefiind prima data cand ma sprijina in actiunea Dardindar...cu cateva zile in urma, m-a sunat sa-mi dea o veste buna...impreuna cu colegii ei vor sa faca daruri copiilor pe care ii vizitez la Budimex...ce pot cumpara de 300 lei...am consultat Lista de cumparaturi...am mai sunat pe la mamici...am cumparat si sambata am fost la spital...ce am cumparat am scris la Lista de cumparaturi ...astazi urmeaza o noua runda de cumparaturi, pentru ca au mai ramas cativa banuti si au mai aparut si alte solicitari.

Tot Alexandra mi-a adus jucarii de la Lili...Lili este fata despre care v-am scris ca a depus 100 lei in contul lui Fabian...jucariile, dupa ce vor face baie (sa nu intelegeti ca sunt murdare...vreau doar sa fiu eu sigura ca sunt super curate, copiii avand imunitatea scazuta) vor ajunge in manutele copiilor.

Oameni buni, va multumesc! Bine ati venit in club!

Niciun comentariu: