joi, 26 noiembrie 2009

Am primit si eu un dar

Asa cum va spuneam aici, de saptamana trecuta am inceput sa trimit mailuri daruri, pe care le veti gasi si daca accesati cuvintul DARURI

La fel cum se intampla mereu, cand daruiesti, primesti...de multe ori mult mai mult decat ai daruit. Multumesc darry.anna pentru darul tau...sunt super fotografiile...nu le pot pastra doar pentru mine; dupa cum ti-am raspuns si la mail, le voi trimite si prietenilor mei...postez aici o fotografie si va invit sa dati click pe imagine, pentru a va bucura si de celelaltE.

Din mailul darry.annei citire:

Muntele a fost mereu prima optiune la plecarea in concediu. La munte poti merge in orice anotimp.
Luna trecuta am petrecut cateva zile minunate la Sinaia. Ne-am plimbat si prin imprejurimi. Am urcat la Babe, si Sfinx. Am facut cateva poze...din pacate cu telefonul, aparatul nostru, simplu de altfel, cu film, n-a vrut sa mai functioneze.

Iti trimit si tie cateva poze. Sus pe munte am vazut niste culori fantastice ale cerului si o liniste extrordinara. As fi vrut sa stau acolo sus cateva zile bune sa-mi pun linistea aceea in suflet si sa o aduc cu mine. Esti mai aproape de cer si timpul sta in loc, esti doar tu si Dumnezeu.
La cota 2000, in Sinaia nu m-am putut abtine sa nu strig la sotul meu: ,,Uiti ci culoare are ceru'!, in graiul meu moldovenesc. Mde, ce sa-i fac! asa vorbesc.

Multumesc pentru daruri; sunt absolut minunate.
O zi buna si binecuvantata!
Te imbratisez cu drag!
Doamne ajuta!

3 comentarii:

DiliMache spunea...

Simpatica tare darry-anna :-))
Privind minunatele imagini, am facut in gand o calatorie prin acele locuri atat de pline de amintiri pentru mine. Superb, e un alt cadou pentru care iti multumesc!

adriana spunea...

ai vazut toate pozele?...in una din ele parca e un inger pe cer..e foarte frumoasa

darry.anna spunea...

Multumesc mult Adriana!
La tine arata parca mai bine fotografiile:)