luni, 16 noiembrie 2009

Andra ne asteapta

Up date 8 ianurie DUMNEZEU SA O ODIHNEASCA http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/01/un-copil-un-inger.html
Up date 19 nov de pe blogul Isabellei am aflat ca a fost ieri la Andra si ca totul este ok
Up date 18 nov, ora 11.15:
m-a sunat mamica lui Bogdanel Marinescu (am rugat-o sa treaca pe la Andra, sa vedem de ce are nevoie...ei sunt la etj 5, Andra la 2).

Se va termina pachetul de scutece pe care l-am dus eu luni...nr. 3 e bine...de mancat poate manca orice mananca un copil de 3 ani (am sunat la spital sa intreb)...inca are drena...in concluzie: pampers si mancare (pentru eficienta maxima, inainte de a merge la Andra, luati legatura cu personalul spitalului Budimex...intrebati ce are nevoie Andra Parvan, FETITA DE 3 ANI VENITA DE LA FUNDENI...acum este la salonul 205...cand am sunat eu, dormea.

Adresa: Bd. Constantin Brancoveanu, nr. 20, sector 4, statia autobuzelor 116 si 141
Telefon: 021.460.42.60; 021.460.30.26 (cereti etajul 2)
Email: spital@mscurie.ro

Up date 16 nov ora 19.00
Am trecut pentru o jumatate de ora pe la Andra...este la etajul 2 cam 205...i-am dus un pachet de pampersi si doua de servetele umede (multumesc ,Vera! ) era la ea d-na Rodica (am inteles de la domnia sa ca a mai stat cu micuta la internarea trecuta)...impreuna am sters-o pe Andra pe tot corpul cu servetele umede si am schimbat-o de pampers...are o drena si cand a auzit ca vrem sa ii facem baita nu a vrut deloc...s-a linistit cand i-am zis ca vom folosi servetelele...a mancat putin...

Incerc sa ma duc si maine...asa i-am promis...in salon cu ea mai sunt doua fetite cu mamicile lor...Andra noastra este singura...si are doar 3 ani.

Am gasit-o pe Andra si pe blogul Isabellei http://isabellelorelai.wordpress.com/2009/09/06/stelutele-de-mare-andra-pui-orfan-3-ani-cancer-4-operatii/

Am primit astazi un mesaj de la d-na Olga Crigland, referitor la micuta Andra, copil orfan in varsta de 3 ani:
Cunoasteti pe cineva care sa ne ajute temporar cu micuta Andra? Andra este fetita cea bolnava si orfana, de 3 ani - care de curand a fost operata, la Budimex.
Anterior a stat in Budimex aproape 3 saptamani (fiind transferata de la IOB, pentru operatie) - dar exceptand o tomografie, nu s-a facut nimic. Voluntarele nostre au asigurat permanenta aproape zilnic de dimineata pana seara tarziu.
De circa 1 sapatamana a fost trimisa din nou la Budimex, insotita de 1 persoana (infirmiera) din IOB; de data asta a fost operata, dar e nevoie sa mai mearga cate cineva pe la ea - s-o hraneasca, eventual sa o schimbe, sa se joace cu ea. Voluntarele care mai veneau pe la ea au diferite probleme si pana una, alta n-am gasit pe nimeni pe care sa- l conving sa mearga.
Daca puteti sa ajutati, va rog!
Cu multumiri si cu drag,
Olga C.
Olga Crigland este presedintele Asociatiei P.A.V.E.L.
olga.cridland@asociatiapavel.ro
0735526962; 0765244416

De pe site, am preluat ultimele noutati despre micuta:

update 12 Noiembrie - in 10 Noiembrie Andra a fost din nou transferata de la IOB la sectia de chirurgie din spitalul Budimex. Din informatiile noastre operatia Andrei ar trebui sa fie maine dupa amiaza. Alexandra C., voluntar la asociatia Pavel, doamna asistenta Emilia de la IOB, au fost la Andra. Impreuna cu personalul medical de la IOB, vom incerca sa ajutam cat de mult putem. Directia de asistenta sociala de la sectorul 6, obligata sa aplice o anumita metodologie de lucru, nu a reusit sa depaseasca toate etapele impuse pentru a ajunge la angajarea unui asistent maternal pentru copil.

Le dorim din suflet si Andrei si medicului chirurg care o va opera sa la fie Dumnezeu alaturi si totul sa fie spre bine, spre insanatosirea micutei, copilul spitalelor, a unor oameni de bine, al unei asociatii…..al tuturor …..si-al nimanui. F.H.

Aflati mai multe. accesand linkul de mai jos si cautand pe pagina, titlul: La multi ani! pentru Andra

http://apeluriumanitare.wordpress.com/copii-si-tineri-care-au-nevoie-de-ajutor-in-timpul-spitalizarii/

2 comentarii:

Anonim spunea...

Doamna Adriana,
Dumnezeu sa va primeasca jertfa si sa fiti binecuvantata pentru tot ce faceti spre binele acestor micuti.
Doamne Ajuta !
F.H.

adriana spunea...

Doamna F., sa ne ajute Dumnezeu si pe noi sa putem sa ajutam si pe micuti sa gaseasca mereu suflete bune in jurul lor...banuiesc ca dvs. sunteti doamna care o duceti pe GABITA mereu la gara...daca aveti drum astazi pe la 16.30 prin zona garii, poate il ajutati si pe Fabian

Ciucuţ Gabriela (mama lui Fabian)
Telefon: 0762 781 566