miercuri, 25 noiembrie 2009

Doua talente

up date ora 20.10 si incurajarea Mitropolitului Laurentiu de a se face preot (dl. Busuioc)...la finalul concertului a primit un buchet de flori si unul de busuioc...Amin! Sa speram ca ne vom bucura de prezenta domniei sale si la Bucuresti. Multumesc domnului Romeo Petrasciuc pentru ca avut amabilitatea sa-mi raspunda la mailul pe care l-am trimis luni la Editura Agnos...am o surpriza dar nu o dezvalui pana nu se finalizeaza. Am inceput sa citesc cartea de luni si azi nu m-am putut abtine sa nu daruiesc doua exemplare unor prieteni dragi. Se citeste pe nerasuflate...maine, daca am timp, voi posta cateva fragmente.

up date ora 19.41...casti defecte...am reusit totusi sa aud un colind si apoi "Panis angelicus" de la Sibiu...

Andrei Aiordachioei azi la ora 19 la Bucuresti, Ateneu.

Costel Busuioc azi la ora 19 la Sibiu, in Aula Facultatii de Teologie Andrei Saguna (se va transmite in direct aici).



Click aici incepand cu ora 19, pentru a asculta conferinta de la lansare a cartii Costel Busuioc.

2 comentarii:

Mariana spunea...

Adriana, de aici seva vedea mai bine:
http://oasteadomnului.tv/
Vizionare plăcută!

adriana spunea...

defectiune tehnica...nu imi merg castile.