vineri, 6 noiembrie 2009

Greta, bine ai venit!

Ieri am primit un mail de la Greta, prietena Oanei...au fost la spital, la Budimex sa o viziteze pe Cosmina si sa ii faca o surpriza...cazul Cosminei a fost publicat intr-o revista si ele aveau revista...i-au dus si daruri, pe care le-am trecut la Lista de cumparaturi (erau solicitate aici inca de acum doua saptamani).

Nu au reusit sa o vada pe Cosmina, dar s-au intalnit cu mama ei.

Greta, bine ai venit in club...banuiesc ca pe post de verisoara...am aflat ca esti de varsta Oanei...si am mai aflat ca iti este tare draga Cosmina, la fel cum ne este si noua, tuturor celor care o cunoastem.

Lista de cumparaturi, ca intotdeauna, va asteapta daca vreti sa faceti o fapta buna...la oncologie, Budimex, etaj 5 din cate stiu eu, sunt cativa copii care poarta nume de sfinti ce urmeaza a fi sarbatoriti: Gabriela (8 ani), Fabian Gabriel (5 ani), Mihai Gabriel (17 ani)

Niciun comentariu: