luni, 23 noiembrie 2009

Copii curajosi alias Personaje de poveste

Halloween, motiv de joaca si un pic de uitare pentru copiii internati la Budimex, oncologie...costume, personaje de poveste, baloane colorate, concurs de desen...afisul lipit pe usa de la camera de joaca te imbie sa participi...cum va spuneam acum cateva zile, nu am participat dar mi-am imaginat distractia copiilor, privind fotografiile...despre micuta Alexandra alias Ingerasul si despre delicata Cosmina alias Printesa cu bagheta fermecata, v-am povestit in prima parte a povestirii.

Doamnelor si domnilor, ma simt onorata sa va prezint si restul personajelor: Bogdanel a fost Zorro, Fabian alias Spiderman, Gabriela are o bentita rosie, Piratul este Valentin, micutul de langa Pirat este Denis iar Ovidiu vrea sa ne arate ce suplu e sau poate ca doar vroia sa le joace feste celorlalte personaje...ups!...chiar si mie...nu e Ovidiu e Alexandru...Ovidiu era plecat acasa.

Olga Cridland (Presedinte Asociatia P.A.V.E.L.) si Raluca Tanase (Terapeut prin joc la Camera de Joaca si asistent social la sectia de oncologie a Spitalului Budimex) au supervizat petrecerea si Georgiana Vlahbei s-a delectat cu pictura...e talentata si va invit sa o cunoasteti mai bine aici si aici.

La final, s-a inmanat diploma pentru cel mai curajos personaj...stiti ca toti copii sunt curajosi, in concluzie toti au fost premiati.
Distractia nu a fost numai la Budimex...Copiii de la IOB -Fundeni s-au bucurat de un spectacol dat de Paiata Party - cu "Fata Mosului si Fata Babei"-

Iar eu nu ma transformam in povestitor, daca nu gaseam bunavointa la dragutele doamne de la Asociatia P.A.V.E.L.

Multumesc Flori, pentru informatii si fotografii!



















10 comentarii:

Sergiu spunea...

Multumesc

adriana spunea...

esti cel mai amabil primitor de mailuri...tu si Dilimache

DiliMache spunea...

ei, sughitam si am zis sa intru aici - am avut dreptate :-)). Multumiri pentru povestea aceasta de vis!!

Cornelia Elena spunea...

Iti multumesc si eu Adriana. Si te imbratisez cu mult drag.

adriana spunea...

eu va multumesc ca ma primiti in inbox-urile voastre...dand mailurile mai departe, reusim poate sa luminam sufletele parintilor acestor copii

Sorin M. spunea...

Adriana fii binecuvantata...am preluat mesajul aici, dar mai presus de toate ma voi ruga lui Dumnezeu mai mult pentru acesti coplilasi si pentru tine, cea care ne aduci aminte ca suntem datori sa facem ceva pentru ei...de fapt ceea ce facem pentru ei, facem pentru copii nostri.

Anonim spunea...

ma faceti sa plang. de ce? e trist ca pe lumea asta copiii nu sunt protejati de suferinta; eu stiu cu siguranta ca ei sunt mai puternici decat adultii, ca sunt mai curajosi, dar ma doare. ma doare ca ei sufera. as vrea sa suferim noi insutit doar ca sa se poata sa nu mai stie ei nicicand ce e durerea. Ajuta i Doamne!!!!

alexandra radoi spunea...

ma faceti sa plang. de ce? e trist ca pe lumea asta copiii nu sunt protejati de suferinta; eu stiu cu siguranta ca ei sunt mai puternici decat adultii, ca sunt mai curajosi, dar ma doare. ma doare ca ei sufera. as vrea sa suferim noi insutit doar ca sa se poata sa nu mai stie ei nicicand ce e durerea. Ajuta i Doamne!!!!

adriana spunea...

ii intareste Dumnezeu si rezista...doar sunt curajosi

adriana spunea...

@Sorin, rugaciunea e cea mai importanta...o sa postez numele copiilor de la Budimex, sa ne rugam mai des pentru ei