luni, 9 noiembrie 2009

Informatia pasiva

Din noi trebuie să iasă frumusețea care să înduhovnicească lumea, adică acel: omul sfințește locul. Tocmai de aceea suntem dezagreabili, suntem niște decepții, când din noi emană duhuri și nu razele Duhului lui Dumnezeu.

Îmi aduc aminte de un cântăreț de strană, foarte mândru și încrezător în el, care mai trăgea ceva la măsea și apoi venea ca să cânte. Și la Catavasiile Bunei Vestiri începe să cânte: Deschide-voi gura mea și se va umplea de duhuri…în loc de Duhul. Omul avea dreptate! El și mulți ca el trăg în gură duhuri, pe demoni și nu pe Duhul lui Dumnezeu!

Și când tragi alte duhuri în tine, decât harul și expectorezi tocmai răutatea lor…atunci numai a creștin ortodox nu arăți!

Adică atenție la lucrurile cărora nu le dăm atenție! Pentru că acele lucruri sunt cele care ne corup și ne definesc în același timp.


Acest fragment este finalul unui articol pe care vi-l recomand sa-l cititi in intregime ascuns sub urmatorul link: http://bastrix.wordpress.com/2009/11/08/informa%C8%9Bia-pasiva/

2 comentarii:

darry.anna spunea...

Multumesc Adriana!Am citit tot articolul.Intr-adevar suntem inconjurati in permanenta de ,,informatii pasive,,.Zgomot si nimic altceva.Ceea ce este grav:zgomotul nu numai ca iti deranjeaza auzul dar iti patrunde si in suflet.
De aceea trebuie,,sa luptam,, si sa nu-i dam voie sa ne invadeze,caci multe duhuri vom scoate apoi.
Doamne ajuta!

adriana spunea...

mi-a placut si mie foarte mult si sa stii ca m-am regasit si eu in unele exemple negative; am zis ca e o lectie buna din care avem cu totii de invatat; in plus, imi place foarte multacest "omul sfinteste locul".