marți, 24 noiembrie 2009

La multi ani, Raluca Ana-Maria!

Raluca Ana Maria, fetita lui Mihai si a Valentinei, un copil cu mamica in cer si taticul pe pamant... s-a nascut acum trei luni, pe 24 august...asa arata acum, dupa ce a primit Taina Botezului, la sfarsitul lunii octombrie.

Asa arata in primele zile de viata, cand inca nu stia dar simtea ce a pierdut...sanul, chipul, zambetul, vocea si mangaierea mamei.

Ieri pe la pranz, m-am intalnit cu Mihai...dupa ce ne-am strans puternic mainile, am avut o replica directa: "Ce tanar esti!"... Mihai are 34 de ani, Valentina avea 30...normal ca erau tineri...dar am zis " Ce tanar esti!"...gandindu-ma cat de tanar era si tatal meu, care tot pe la varsta lui Mihai, datorita bolii mamei mele, a inceput sa devina si mama si tata fiind in acelasi timp si sot (ma gandesc ca a fost mai usor pentru tata, pentru ca mama era totusi langa noi).

Pentru ca azi micuta implineste trei luni, a randuit Dumnezeu sa primeasca ieri si cateva daruri...un om de zapada pentru ea si un catelus pentru Robert Marian, fratiorul de 8 ani (multumesc, Corina de la Iasi)...hainute de la Iuliana (multumesc, Iuliana) si 100 lei de la fostele mele colege: Angi.G, Eugenia, Maria si Oltita (uite cum ne-a adus din nou impreuna un copil).

Cand vreti sa faceti o fapta buna, ganditi-va si la Raluca Ana Maria si Robert Marian...Mihai, tatal lor, are un cont pe care il puteti folosi pentru donatii:

ING Bucureşti – Sucursala Floreasca – pentru RON
Cont RON: RO 28 INGB 0000 9999 0048 0460
Titular: Palanici LILI Mihai

De ieri, pot spune si despre acesti doi copii, ca sunt nepoti Dardindar...sa ne alaturam si noi celor care ii ajuta!
Am mai scris despre ei aici.
Sursa fotografiilor aici .

Niciun comentariu: