vineri, 6 noiembrie 2009

Lapte pentru Stefanel

Up date 18 nov Am vorbit cu Alexandra, a primit pachetele de la Florin si de la buna doamna; are si o cutie cu lapte si la mine din partea Mihaelei.
Up date 13 nov Ieri un alt pachet a plecat spre Stefanel: lapte praf, biberon, tetine, geanta de voiaj...expeditorul este un alt om bun.
Up date 10 nov
Aseara a plecat spre Stefanel, un pachet cu lapte praf (3 cutii) si 2 biberoane, trimise de Florin.

Astazi m-a sunat Alexandra, mamica lui Stefanel . STEFANEL ESTE PUSTIUL ASTA MIC SI SIMPATIC PE CARE L-AM CUNOSCUT IN LUNA AUGUST (LA ONCOLOGIE SPITALUL MARIE CURIE DIN BUCURESTI). ACUM ARE 2 ANI SI ESTE OPERAT LA RINICHI. LUNA TRECUTA A TERMINAT CURELE DE CITOSTATICE SI VA REVENI LA CONTROL LA SFARSITUL LUNII NOIEMBRIE. BannerFans.com
Mamica lui ne roaga, daca putem sa o ajutam: mai are lapte praf pana miercuri. Stefanel are voie lapte praf Milumil Junior (pe cutie scrie si 2+); o cutie o termina cam in 10 zile. A ros si toate tetinele, i-ar prinde bine cateva tetine si un biberon...daca se poate...principal este laptele...jenata, m-a intrebat si daca nu are cineva o geanta de voiaj mai veche...luna aceasta urmeaza sa vina doar pentru cateva zile la control si nu are in ce sa puna cele necesare spitalizarii...pana acum am inteles ca venea cu mai multe sacose...o geanta de voiaj ar ajuta-o mai mult.

Adi, fratiorul cel mare (e la gradinita) a zis ca da la schimb un pui de pisoi daca primeste Stefanel lapte.

Daca nu aveti bani de o cutie intreaga, poate ne combinam mai multi la o cutie...nu e rusine...si eu sunt cam in pom zilele astea cu banii...lasati-mi un mesaj la comentarii si vedem cum facem.

Stefanel este acasa si are adresa:

Alexandra Ciocoi
0727.205.695

Com Independenta, Jud. Calarasi

Pentru donatii folositi:
Banca Transilvania – Agenţia Brâncoveanu

RON: RO 31 BTRL 0430 1201 T 239 74XX
Titular: Ciocoi Alexandra

Pentru toata lumea, un pupic de la Stefanel...pupic virtual, ca e gripa si vrem sa il protejam!

3 comentarii:

Ileana A. spunea...

draga Adriana, as putea ajuta cu lapticul si geanta de voiaj. Cum sa facem? Eu sunt din Bucuresti.

adriana spunea...

Ileana, daca ai un oficiu postal pe langa tine si nu iti este greu, un colet postal ar fi o metoda practica; adresa Alexandrei am scris-o in post(cu rugamintea sa o si suni sa stie ca are de primit un pachet). Daca nu ai timp sa mergi la posta(am intrat un pic pe blogul tau si am vazut ca esti ocupata cu fetita ta)trimite-mi un mail la adriana.dardindar@gmail.com si stabilim toate detaliile...multumesc pentru ajutor

leeloo spunea...

Stii cumva dak zilele astea mai e prin Bucuresti? Am un pachetel pt Stefanel, inclusiv lapte praf si nu dau de mamica lui la telefon, de-aia nici nu am trimis prin posta. Multumesc frumos.