marți, 10 noiembrie 2009

Multumiri si pupici pentru Ioana si Corina si Mihai si Vera

Ieri, pe seara, am fost la nepotii Dardindar cu daruri de la matusicile de la Iasi (Ioana si prietena ei Corina R.). Nepotii Dardindar sunt copilasi curajosi care se lupta cu boala la etajul 5, sectia de oncologie de la spitalul M. S. Curie. Cand ajungi la ei, te intampina cu zambete (Cosmina zambeste din spatele geamului pentru ca este la izolare...trebuie sa scape de o infectie a sinusurilor, ce o impiedica sa continue tratamentul pentru leucemie), imbratisari puternice si pupicuri (primesti de la Ovidiu si Andreea...in plus Andreea, mereu dornica de afectiune, se catara ca o maimutica si nu te mai lasa sa pleci), priviri timide (pentru cateva momente) si curioase (ce mi-ai adus?) de la Fabian...cat despre Bogdan Marian (coleg de camera cu Ovidiu si Fabian) nu pot sa va spun decat ca mi s-a rupt sufletul in doua...nu se simtea prea bine si in plus s-a si suparat pe mine ca nu am avut in geanta ceva si pentru el (i-am promis ca el primeste darurile maine...nu am stiut ca s-a intors la tratament).

De data asta nu am reusit sa fac poze, dar pot sa va spun ca bucuria copiilor care au primit daruri a fost mare. Pe langa borcanele cu mancare, banane, conserve de pate de pui, din geanta au iesit ba o papusa cu rochita verde pentru Andreea, ba un dinozaur de plus pentru Ovidiu...de Cosmina ce sa va mai spun...scotea din pachetul pregatit de Ioana ba articolele de imbracaminte, ba produse de igiena, ba cutia fermecata din care ieseau tot felul de lucruri: iconite, jucarii, sosete, sapunuri...Fabian, pentru ca duminica a fost si ziua lui (il cheama si Gabriel) a primit o masina tanc (multumesc, Mihai) si 50 lei pentru biletul de tren (multumesc Vera...astazi a plecat acasa si revine saptamana viitoare....cum de obicei aproape 50 de lei costa doar un bilet, banuiesc ca datoria pe care o avea mamica lui a crescut). Fabian s-a delectat cu cateva povesti citite nu din carte ci de pe blog...dar asta este o alta poveste pe care o scriu in postul urmator.

Pentru ca matusicile de la Iasi au fost tare darnice, maine bucuram si alti copilasi.

Niciun comentariu: