joi, 19 noiembrie 2009

Printesa si ingerasul

Titlul te duce cu gandul la o poveste...sau la o intamplare reala...sau la o dorinta care vrei sa se transforme in realitate...sau la o petrecere.

Cu ceva timp in urma, cam doua saptamani, undeva, cativa copii au petrecut...pentru cateva ore poate au uitat ca locul unde se afla nu este casa cu povesti dar ca poate deveni...ca boala nu este permanent cel mai mare dusman, atata timp cat ne lasa si mici ragazuri de distractie...si banuiesc ca micutii s-au distrat pe cinste, chiar daca printesa cu bagheta fermecata

nu era printre ei...de la cativa metri distanta, cred ca rotea de cateva ori din bagheta...spunea cateva cuvinte si mai presara un pic de buna dispozitie peste petrecere.

Daca printesa nu era la locul faptei, sa nu credeti ca nu stia ce se intampla acolo...

micul ingeras, sunt convinsa ca o tinea la curent cu ce se intampla...chiar daca acesta mai uita (lucru destul de posibil, tinand cont ca e cel mai mic ingeras pe care l-am vazut acolo si joaca place mult ingerasilor), mama printesei nu cred ca nu isi facea datoria (doar stiti si voi ce frumos povestesc mamele).

Am incalecat pe o sa si v-am spus varianta mea...cum nu am fost prezenta la petrecere, v-am povestit ce mi-am imaginat eu cand am primit pozele de la printesa.

Pentru ca in aceasta poveste nu vreau sa scriu nimic care sa imprastie senzatia de bine, dar pentru ca vreau totusi sa va spun mai multe despre personaje, va invit sa le cunoasteti mai amanuntit accesand cuvintele Printesa si Ingerasul...fiecare cuvant ascunde in spatele lui, o poveste la fel de reala ca si cea scrisa de mine, dar de data aceasta o poveste mai asa, ca pentru adulti cu suflete bune, ca de copii.

PS. Ma interesez astazi ce personaje au mai fost. Gata..am aflat! continuam aici.

5 comentarii:

darry.anna spunea...

Induiosator!

adriana spunea...

imi pare rau ca nu am putut sa ajung

DiliMache spunea...

Doamne cat de frumosi sunt!!!!!!!!!!!!!! Asa un zambet pe fata lor inseamna praf de aur dumnezeiesc in suflete curate, felicitari celor ce au facut aceste zambete sa se nasca!!!!!!!

adriana spunea...

asa m-am minunat si eu ieri...messuiam cu Cosmina...ea mi le-a trimis...am o promisiune si pentru alte poze

vezi ca ai si un mail de la mine

Sergiu spunea...

Foarte frumos cadoul.
Multumesc si mai astept si altele.

O zi frumoasa,