marți, 24 noiembrie 2009

Se apropie colindul

Prima mea intalnire cu IHTIS, a fost anul trecut, in octombrie, cand am cunoscut-o pe Mihaela...parca ne stiam din copilarie...mi-a dat o brosura, m-am documentat, mi-a placut telul ei si ne-am reintalnit in februarie. la specatcolul "Suflet langa suflet prin cantec"...pe urma in mai la "Lantul Solidaritatii"...si cu ajutorul lui Dumnezeu, ne vom intalni si in decembrie, pe 3, la Festival..asta cand vorbesc despre intalniri tematice...ne intalnim frecvent in virtual, pentru ca ii citesc blogul si ne-am intalnit inca de cateva ori, ca intre prieteni (face mama ei o salata de gogosari murati de te lingi pe degete!).

Daca vreti sa o cunoasteti si voi, aflati despre ce este vorba, cu un click pe invitatie...pe urma, daca v-a convins, ne vedem pe 3 la un colind!

Niciun comentariu: