luni, 21 decembrie 2009

Am o surpriza pentru voi

Am fost la lansarea cartii lui Costel Busuioc...a fost pentru copii, ca o continuare a actiunii desfasurate in Laboratorul lui Mos Craciun...a fost pentru mine adult-copil, ca o lectie de cum e sa fim mai multi oameni stransi in aceeasi dragoste, cea fata de Dumnezeu.

Va povestesc mai tarziu cum a fost...vor fi poze si video...pana atunci, va rog sa nu uitati de setul poveste -scrisoare pentru copii...daca mie nu mi-a fost greu sa ii conving pe cei care au participat la lansare sa semneze scrisoarea ca prieteni ai lui Mos Craciun, nu va va fi nici voua sa va convingeti prietenii.

Acum fug la Budimex la serbare..mi-am hranit copiii de acasa (unchiul si matusa ) si acum plec.

Pupici...va astept mai tarziu...gata am postat aici http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/12/costel-busuioc-cu-smerenie-si-drag-de.html

2 comentarii:

Anonim spunea...

Draga Adriana,

Mai intai, multumim ca ai fost alaturi de noi la sarbatorirea Craciunului la sectia de oncopediatrie de la spitalul M.S.Curie (Budimex), pentru darurile aduse (pentru care ii multumim si d-nei Petrea Mirela Monica), pentru scrisorile frumoase de Craciun, si pentru cartile cu autograf ale d-lui Busuioc!

Din toata inima, iti multumim pentru ajutorul deosebit oferit pentru sustinerea copiilor bolnavi si a activitatilor organizatiei noastre!!!!

Sa iti dea Dumnezeu sanatate, bucurii, pace, prosperitate atat tie, cat si familiei si tuturor cititorilor site-ului si sustinatorilor copiilor!

Craciun fericit si La multi ani!

Va rugam sa va uitati si pe bloggul alternativ al organizatiei: http://apeluriumanitare.wordpress.com/, pentru a asculta colinde de Craciun, dar si pe: http://www.asociatiapavel.ro/index.php?ln=ro&cat=1

Olga Cridland si echipa PAVEL

adriana spunea...

Draga Olga ma simt onorata ca Dumnezeu m-a indrumat catre acesti copii...cat despre voi, cei de la PAVEL doua cuvinte: tot respectul!