miercuri, 16 decembrie 2009

AVEM CEVA IN COMUN

BCR si blogul meu...sintagma DARDINDAR...daca sunteti interesati de noul produs lansat in perioada sarbatorilor si nu ati inteles ce trebuie sa faceti, aveti ocazia sa aflati acum.

Alexandra Popescu, product manager BCR, discuta online cu cititorii pe HoTNews.ro (click pe foto)...discutia on line a luat sfarsit la ora 16

BCR a lansat campania “Dar din Dar se face binele”: intre 7 si 21 decembrie, BCR acorda discounturi la mai multe produse financiare, iar echivalentul sumei oferite ca reducere va fi donat in folosul comunitatii. Alexandra Popescu, product manager in cadrul Directiei Dezvoltare Afaceri si Produse Retail BCR discuta online cu cititorii despre promotiile BCR.

Produsele care vor beneficia de cel mai mare discount in aceasta perioada sunt tranzactiile non-cash (prin serviciul 24 Banking BCR) si cardurile de credit, care au comisionul redus cu 50%. Depozitele la termen de 6 luni in lei si euro au o dobanda promotionala cu 0,25 puncte procentuale mai mare, iar la credite comisioanele de acordare sunt reduse cu 11% pana 14,5%.


Am lansat si eu o intrebare...astept raspuns...am primit raspuns.

Nu uitati de Laboratorul lui Mos Craciun

2 comentarii:

darry.anna spunea...

Am vazut si eu reclama.Si m-am gandit la blogul tau!:)Este interesant cum se vede DAR si cum este transformat din banalul dar in Magicul DAR.
,,DARnu ai timp azi,, insa vizual DAR iti acapareaza atentia si face conexiunea dorita:Dar=Cadou=Daruit

adriana spunea...

si eu cand am vazut-o tot la blog m-am gandit